نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. دى 1396 - 13:06
در نشست کارگروه گردشگری و ستاد سفر کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:
یاسوج؛شهر نقره ای/لزوم آمادگی دستگاه های اجرایی برای سفرهای نوروزی+تصاویر
نشست کارگروه گردشگری و ستاد سفر استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره 2 استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل جلسه کارگروه گردشگری و ستاد سفر استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری ،فرماندران شهرستان های هشت گانه و تعدادی از مدیران کل دستگاه اجرایی و نمایندگان آن ها در سالن شماره دو استانداری برگزار شد .

 

در این نشست مسائل مربوط به گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد و بررسی مشکلات شهرستان های مختلف در این حوزه و همچنین آمادگی های لازم برای پذیرایی از گردشگران در ایام نوروز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد از عدم رعایت برخی نکات در زمینه نصب تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر و همچنین در مسیر راه های مواصلاتی استان، خواستار بررسی و رفع این مشکل توسط شهرداری و اداره حمل و نقل جاده ای شد.

 

فیلی در ادامه به ساختار ظاهری شهر یاسوج اشاره کرد و افزود: وقت ی از دور به منظره این شهر نگاه می کنیم، به رنگ نقره ای درآمده است و این به دلیل استفاده بیش از حد شهروندان از ایزوگام است که متاسفانه نمای شهر را زشت و زمخت کرده است و این مشکلی است که در اکثر شهرهای زاگرس نشین وجود دارد .

 

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد از مهم ترین نقاط گردشگری کشور است که همواره در ایام عید پذیرای مهمانان زیادی از سراسر کشور است به همین دلیل فرمانداران شهرستان های مخالف باید کمیته های خدمات سفر را در شهرستان ها تشکیل دهند و نسبت به کسب آمادگی های لازم برای پذیرایی از گردشگران و همچنین زیباسازی شهرها اقدامات لازم صورت گیرد .

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی