نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. دى 1396 - 17:03
ظهر امروز مراسم بدرقه ریش سفیدان استان کهگیلویه و بویراحمد به زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا که به همت سپاه فتح استان و با حضور معنوی مردم و مسئولان استانی در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ ظهر امروز مراسم بدرقه ریش سفیدان استان کهگیلویه و بویراحمد به زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا که به همت سپاه فتح استان و با حضور معنوی مردم و مسئولان استانی در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرکسی توفیق پیدا می کند که به پابوسی امام رضا(ع) نائل شود باید این را بداند که اگر با نیت خیر به پیشگاه ثامن الحجج تقرب پیدا نماید شفاعتش تضمین شده است.

فرمانده سپاه فتح اظهار کرد:  از همه عزیزان که نایب الزیاره هستند استدعا داریم ما را از دعای خیر خود بی نصیب نفرمایند، سفر به مشهد غنیمت است که بعضی موقع از خانواده فارغ شویم و توفیق پیدا نماییم  که با بزرگان و ریش سفیدان به سفرهای معنوی برویم و با خاطره خوشی به آغوش خانواده  برگردیم.

وی بیان نمود: چندسالی است که سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد توفیق دارد که  اقشار مختلف این استان را با افتخار  راهی مشهدالرضا نماید، سعی مان بر این است که روی آن حسابی که اعتقاد داریم این کار را ادامه بدهیم.

بوعلی افزود: سپاه اتکایش به مردم است و بدون مردم معنی ندارد، سپاه بدون ارتباط با بزرگان این مردم مفهومی نمی پذیرد که بطور کلی یعنی سرمایه سپاه و بسیج همین مردم است. آن چیزی که قدرت سپاه را برجسته می کند همین اتکاء به مردم است و خصوصا اتکاء به ظرفیت های بومی و محلی منطقه است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: اگر سپاه در تعامل و ارتباط و خودش را جزیی از مردم می داند و همچنین مردم خودشان را جزء سپاه و بسیج بدانند این سپاه شکست ناپذیر خواهد بود و آنقدر قوی می شود که به سپاه اسلام تعبیر می گردد.

مزارعی: 9 دی روز بصیرت، روز میثاق امت با ولایت و رهبری است، روز تجدید پیمان عشاق اهلبیت با مقتدای خود و با توی دهنی زدن به کسانی که با حرکان مذبوحانه و اندک قلیل بضاعتی که داشتند  به ذهنشان می آمد که می توانند در مقابل زلزله حضور لشکر حزب الله و در کنار سپاه مقتدر مقاومت کنند.

مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود:  این روز و این ایام را گرامی می داریم و تبریک می گوییم به شما مردم خوب و مومن و به همه مردم مسلمان ایران زمین که با حضور سیلاسای شان امروز نام سپاه پاسداران در دنیای اسلام موجب افتخار است.

وی با اشاره نمود: امروز ولایت اهل بیت و ولایت فقیه و مقام معظم رهبری در تمام عرصه ها نیاز به سرباز دارد، شما به عنوان سربازانی که در حوزه ایجاد فرهنگ، رفاقت و دوستی، صلح و آشتی می توانید بازوی توانای رهبری و ولایت باشید.

مزارعی ادامه داد: به هر حال در دنیای غبارآلود امروز دشمن تمام تلاش خود را بکار می بندد که مسیر روشن و ولایت را سد نماید و آن را تاریک جلوه بدهد، امروز در تمام عرصه ها به حضور شما عرصه فعالان جبهه بصیرت که با حضورتان دست رد به سینه دشمن می زنید بیش از پیش نیاز داریم.

مدیر کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ترامپ و امثال ترامپ نشسته اند و دلشان خوش است که چهارنفر تحت تاثیر یک جریانی قرار گرفته اند، این حرکات از صدر اسلام بوده و همیشه هم اسلام در مقابل آن ایستاده است و در همه جا هم اسلام پیروز یوده است.

وی افزود: وقتی سایت ها و همین خبرگزاری های خارجی رهبر انقلاب  برخورد علی گونه مقام معظم رهبری را  با شهدای مسیحی می بینند واقعا درک می کنند که خصلت های جد بزرگوارش در وجود رهبر انقلاب اسلامی متبلور است.

مزارعی در پایان گفت: افتخار کنیم  در نظامی هستیم که حاکمیت و مدیریتش اتصال به معصوم علیه السلام است، افتخار نماییم که امروز زیر سایه ولی امر مسلمین و در نهایت زیر سایه خدا و اهل بیت قرار داریم. بر همه ما فرض و واجب است که نگذاریم مقدسات اسلام را زیر سئوال ببرند، نباید بگذاریم حریم ولایت و رهبری و حریم نهادهای مقدسی همچون سپاه و بسیج که از قبل از انقلاب برای این نظام زحمت می کشند زیر سئوال ببرند.

در پایان نماز ظهر به امامت حجت الاسلام مزارعی مدیرکل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اقامه گردید.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی