نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. دى 1396 - 12:22
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی و امنیتی استانداری توطئه چینی دشمنان را به دلیل عمق استراتژیک تفکر انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل صبح امروز آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به متکی بودن نظام جمهوری اسلامی به سرمایه عظیم ملت گفت: بسیاری از کشورهای دنیا حسرت این سرمایه انسانی را در دل دارند و به خود می بالیم که با هوشمندی اما راحل و خون شهدا و درایت مقام معظم رهبری توانسته ایم این کاروان با عزت انقلاب اسلامی را از گردنه های سخت عبور داده و به منزلگاه کنونی برسانیم.

 

علی محمد احمدی در ادامه بیان کرد: امروز نظام جمهموری اسلامی، نظام جمهوری اسلامی سال 57 نیست بلکه چارچوب چشم انداز،تاثیرگذار و نافع در عرصه بین المللی است و اگر نظام سلطه از عظمت ملت ایران عصبانی و پریشان است و مدام در حال توطئه چینی است، نه به خاطر سلاح موشکی ست بلکه به دلیل عمق استراتژیک تفکر انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) است لذا با تمام توان تلاش می کند حرکت خروشان ملت ایران را کند و متوقف کند .

 

وی افزود: به نسبت گذشته جوانان ما هوشیارتر و امت روح الله وامت رهبری در همه صحنه ها پایدار و ماندگارترند .

 

احمدی ادامه داد: ما باید دریابیم در چه مقطعی هستیم، متاسفانه دشمن در این روزها بر شیطنت خود افزوده است و بعد از ناکامی هایی که در عرصه بین الملل در پی سیاست های مدبرانه جمهوری اسلامی داشته است، نظام سلطه و ارتجاع منطقه اعلام کرده اند که باید بحران را به داخل کشور ایران بکشانیم اما غافل از این هستند که ملت ایران، مردم روزهای سخت هستند و ما ایستاده ایم و خواهیم ایستاد و با فضل خدا و دست توانای این ملت، آرمان های انقلاب را به جلو خواهیم برد و باید هوشیاری خود را افزایش دهیم .

 

وی افزود: دشمن در سال های اخیر برنامه ریزی شده، پارادایم ناکارآمدی نظام را در جامعه جاری کرده و با کمال تاسف برخی از دوستان نادان با عمل و سکوت و محافظه کاری خود به آن دامن می زنند که بوسیله آن به توده های مردم و جوانان القا کنند، نظام ناکارآمد است .

 

احمدی در ادامه گفت: برای این که بتوانیم این دسیسه دشمن را نقش بر آب کنیم، باید به خودمان بیاییم ، ما ملت بزرگی داریم که برای این انقلاب جان فشانی ها و فداکاری های بسیاری کرده اند ، اگر این روزها می بینید که به دلیل مشکلات اقتصادی، عده ای از جوانان اعتراضاتی دارند که این اعتراضات از نوع معیشت هست اما دشمن تلاش می کند رنگ و بوی سیاسی به این اعتراضات دهد .

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار کرد: آن جا که گفتم برخی از ما در القای ناکارامدی نظام به دشمن کمک می کنیم، به مدیریت برخی از ما برمی گردد، اگر خودمان با کسانی که دنبال اهداف سلطه هستند، هم صدا شویم، واقعا باید تاسف بخوریم.

 

احمدی در ادامه بیان کرد: مصادیق ناکارآمدی این است که برخی از ما حاضر نیستیم برای اصلاح امور هزینه کنیم، مدیری که حاضر نیست هزینه کند، مدیر نظام اسلامی و خدمت گذار مردم نیست، مدیر نظام جمهوری اسلامی باید از آبرو و جان و وقتش برای خدمت به مردم استفاده کند و کسی که این کار را نمی کند عملا پارادایم دشمن را اجرا می کند .

 

وی افزود: مصداق دوم روزمرگی است، برای برخی ها سخت است که از آن ها برنامه بخواهیم و سخت است پاسخگو باشند و میان مردم بروند و همچنین برایشان سخت است که فرزندشان با ماشین آخرین مدل جلوی مدرسه پیاده نشود ، مدیر جمهوری اسلامی اینطور نیست، مدیر نظام اسلامی باید سرباز پوتین به پا، برای خدمت به مردم باشد، اگر ما اینگونه بودیم و بیشتر تلاش می کردیم، همین مایی که امام خمینی (ره) فرمودند در جنگ هشت ساله ابهت ابرقدرت شرق و غرب را درهم شکستیم، مشکل اشتغال و معیشت مساله پیچیده ای نیست ، پس حتما دچار روزمرگی شده ایم و برخی از ما دوست نداریم در بعضی جاها پاسخگو باشیم و یا شب دیرتر بخوابیم و عملکرد روزانه خودمان را مرور کنیم ، اگر ما از اول این مسیر را دنبال می کردیم با دیگران همصدا نمی شدیم که این القا را به وجود بیاوریم که نظام ناکارامد است .

 

علی محمد احمدی ادامه داد: مساله سوم بی تفاوتی است، مدیر بی تفاوت، مدیر انقلابی نیست و انقلابی گری را نمی داند، مدیر انقلابی، بی تفاوت نیست .

 

وی افزود: خروجی سه مولفه عدم هزینه برای اصلاح امور، روزمرگی و بی تفاوتی، مدیر محافظه کار است، مدیری که در کنار او همه چیز را آب می برد و آقای مدیر را خواب می برد، این مدیر کسی نیست که بتواند اقتصاد مقاومتی را به خوبی پیادسازی کند و در دستگاه خودش دغدغه اشتغال داشته باشد وبتواند مدیریت هزینه کند و دل بسوزاند .

 

احمدی ادامه داد: در مجموعه ای که بی تفاوت و دچار روزمرگی باشید و از کارها به راحتی عبور کنید وبرای نظام هزینه نکردید، مرد اخلاق و محبت و فداکاری می شوید اما اگر به خاطر کوتاهی در خدمت به مردم تشر زدید وبرنامه خواستید و گفتید از جای خود بلند شوید و کار کنید،تعبیر و تفاسیر دیگری به کار برده می شود و باید شاهد ان باشیم که جوانان در داخل خیابان بیایند و مطالبات به حق داشته باشند و کسانی پشت سر این ها سوءاستفاده سیاسی کنند .

 

وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی گفت: این کشور در دست شماست و شما مدیران این نظام هستید ، اگر خدای ناکرده بی تفاوت و روزمره شدیم و برای نظام هزینه نکردیم و در نهایت محافظه کار شدیم، همصدا با دشمنان انقلاب می شویم .

 

احمدی یادآور شد: این اعتراضات تلنگری به مسئولان است که کجا کم کاری صورت گرفته است و به وظیفه خودمان عمل نکردیم و باید غیرت دینی و انقلابی را به کار می بردیم و انجام ندادیم، کجا باید مردم استان را درک می کردیم و نکردیم .

 

استاندار در ادامه اظهار کرد: از مردم استان به خصوص جوانان فهیم که مشکلات اشتغال و معیشت دارند تشکر می کنیم که پیام خود را در آرامش بیان کردند و باید پیامی باشد برای بنده و همه مدیران استان که بیشتر وقت بگذاریم و بیشتر توجه کنیم و محافظه کاری را کنار بگذاریم و پای کار باشیم و برای انقلاب و مردم هزینه کنیم، مطمئن باشید همانطور که روزهای نخستین جنگ تحمیلی مردم امدند و از این سرمایه اجتماعی استفاده کردیم و در کنار هم بر مشکلات بزرگ فائق آمدیم و در این گردنه سخت مشکلات معیشتی با تدبیر مسئولان و کمک مردم عبور خواهیم کرد .

 

احمدی در پایان خطاب به رسانه ها گفت: باید فضایی را ایجاد کنیم که مردم مطالبات به حق خود را رودر رو با مسئولان مطرح کنند و مسئولان نیز باید سعه صدر داشته باشند و پاسخگوی مطالبات مردم باشند، و  هر رسانه ای که در این روزها به هر بهانه ای تخم تفرقه در میان مردم بپاشد،به ملت، امام و شهدا خیانت کرده اند .

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی