نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. دى 1396 - 12:59
فرماندار سابق بویراحمد تصریح کرد: در خصوص اینکه برخی با انتصاب اینجانب مخالف بودند که یک موضوع طبیعی است و از کسانی که نقد منصفانه کردند، سپاسگزارم و از کسانی که نقد غیرمنصفانه کردند نیز سپاسگزارم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل ؛ صبح امروز آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، نماینده بویراحمد و دنا و جمعی از مسئولین در سالن آموزش و پرورش در یاسوج برگزار شد که  محمد کاظم نظری در این مراسم گفت: همانطور که مسئولان استان استحضار دارند در استان زرخیز ما با وجود داشتن همه منابع لازم اعم ازآب، جنگل،  نفت، گاز و کشاورزی که برای یک پیشرفت استان کافی  است ولی می بینیم که در شاخص های توسعه جزو استان های آخر هستیم.

وی افزود: امروزه مهمترین رسالت ما این است که فضای سیاسی، امنیتی و اجتماعی را برای مدیران استان فراهم کنیم تا در توسعه مشکلی نداشته باشند و در مسیر توسعه، بیکاری جوانان، حقوق شهروندی، معیشت مردم و آسیب های اجتماعی گام برداریم.

فرماندار سابق بویراحمد تصریح کرد: ما راهی نداریم جز اینکه دست به دست هم دهیم و این فرصت طلایی را از قدر بدانیم و از دست ندهیم و وقت و انرژی خود را صرفاً برای مردم خرج کنیم.

نظری بیان کرد: یکی از مهمترین چالش های ما هم همین هست که توان و انرژی و هم وغم مدیران ما و انرژی آنان مستهلک و صرف حاشیه ها می شود که باید فضای آرامی را به وجود بیاوریم که مدیران انرژی خود را صرف خدمت به مردم کنند که امیدواریم با کمک رسانه ها و دستگاه های فرهنگی در این زمینه گام موثری برداریم.

وی افزود: از مدیران و استاندار قبلی تشکر می کنم و حضور استاندار جدید با ظرفیت رایزنی بالا در پایتخت را یک فرصت می دانم که اگر از این فرصت به خوبی استفاده شود می توانیم جهشی داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی جدید استانداری با اشاره به بافت طایفه ای بودن استان گفت: چاش آب و خشکسالی می تواند به یک معضل امنیتی تبدیل شود که نیاز است با برنامه ریزی از تبدیل شدن آن به یک معضل امنیتی جلوگیری کنیم .

وی تصریح کرد: نزاع های دسته جمعی که در چند ساله اخیر به همت شورای تامین استان و شهرستان ها کاهش بسیاری داشته است ولی هنوز از معضلات اصلی ماست که باید از اختلافات این چنینی جلوگیری کرد و شوراهای سازش و حل اختلاف در این راستا در کمک به کاهش این معضل کمک کنند.

نظری تصریح کرد: ترجیح منافع طایفه ای بر منافع استانی و ملی یکی از چالش های جدی است که با آن روبرو هستیم که باید به سمت شایسته سالاری برویم و از مسائل طایفه ای دوری گزینیم.

وی با بیان اینکه خودکشی، اعتیاد، طلاق، سست شدن بنیان خانواده و خطر فضای مجازی نیازمند برنامه ریزی است، گفت: تجربه استان ما در کاهش میزان خودکشی در سال های 78 تا 81 در قالب یک ستادپویا در راستای کاهش میزان آسیب های اجتماعی می تواند سرلوحه مجدد کار ما  و تشکیل قوی این ستاد باشد.

فرماندار سابق بویراحمد تصریح کرد: فضای باز سیاسی و منسجم احزاب،  تشکل ها  و سمن ها از سیاست های دولت تدبیر و امید است که اینها می تواند به توسعه استان کمک کند مشروط به اینکه در راستای حل مشکلات مردم باشد.

وی با اشاره به بی توجهی استاندار به تخریب ها و حاشیه سازی ها در انتخاب معاون سیاسی استانداری گفت: از همه کسانی که ما را مورد لطف خود قرار دادند تشکر می کنم و امیدوارم همانطور که در فرمانداری بویراحمد  با استفاده از همه نیروها و با همه گرایش های سیاسی توانستیم مجموعه ای بدون حاشیه و کارآمد بسازیم و جایگاه فرمانداری را ارتقا بدهیم.

نظری بیان کرد: هر مدیری که بتواند مطابق با برنامه های محوله حرکت کند، مورد حمایت ما خواهد بود و مدیر که اسیر روزمرگی شود مورد تجدید نظر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: هر مدیری از روزی که نصب می شود باید به فکر روز تکریم هم باشد و سعی ما این است که امانتدار خوبی باشیم.

فرماندار سابق بویراحمد تصریح کرد: در خصوص اینکه برخی با انتصاب اینجانب مخالف بودند که یک موضوع طبیعی است و از کسانی که نقد منصفانه کردند، سپاسگزارم و از کسانی که نقد غیرمنصفانه کردند نیز سپاسگزارم.

وی با اشاره به موضوعات اخیر در کشور و استان گفت: باید بدانیم که فراخوان و استارت این کار از طرف ضد انقلاب زده شده و نیاز است که باید همه هوشیار باشیم و این موضوع نقد دولت و کار یک گروه سیاسی نیست ضمن اینکه نیاز است به همه مطالبات مردم و جوانان توجه شود و همه مدیران تلاش باید تلاش کنند.

نظری در پایان بیان کرد:  همانطور که اعلام شد بیشترین فراخوان این موضوع از خارج از مرزهای ما بوده است و انتظار نداریم در مواردی که به حیثیت نظام لطمه می زند، تایید کنیم و از خانواده ها انتظار داریم که خانواده های خود را آگاه کنیم در صورتی که اعتراض در قانون اساسی ما وجود دارد و باید مراقب باشیم که در قالب اغتشاش و آسیب زدن به اموال عمومی نشویم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی