نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. دى 1396 - 8:25
شاهرخ کناری گفت: وظیفه داریم در این راه با احتیاط تر قدم برداریم و از این نظام که دستاورد خون هزاران شهید است صیانت نماییم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در ایام  بصیرت افزایی مردم ولایت مدار کشور ایران برای مسدود کردن افکار غرب گرایانه که از هر فرصتی برای به پا کردن آشوب و اغتشاش در سطح جامعه دریغ نمی ورزند. دشمن در کمین نشسته از هر فرصتی استفاده می نماید تا با ایجاد روزنه های احتمالی بتواند نیات شوم خود را پیاده نماید.

 

به همین مناسبت پایگاه خبری چهارفصل در یک گفتگوی تلفنی آخرین توصیه ها را از زبان فرماندار بویراحمد به رشته تحریر در می آورد تا شاهد رفتاری هوشمندانه و سراسر آگاهانه از سوی مردم فهیم و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه شهرستان بویراحمد باشیم.

 

فرماندار بویراحمد به چهارفصل گفت: خوشبختانه فضای شهر یاسوج در آرامش کامل و بدور از هرگونه رفتارهای هنجارشکن بسر می برد. مردم ولایت مدار و بابصیرت یاسوج آنقدر فهیم و آگاه هستند که دچار اغفال شیطان صفتان نخواهند شد.

 

کناری افزود: خداوند را شاکریم تجمعات قبلی با افراد محدودی که در روزهای پیش صورت پذیرفته بود نگاهی مسالمت آمیز برای مطالبه حقوق خود را داشتند، نه به اموال عموی صدمه زدند و نه اینکه خیابان ها را به اغتشاش و آشوب کشانده بودند.

 

وی بیان نمود: قطعا مردم فشارهای اقتصادی را تحمل می کنند لیکن همین مردم فشارهای سخت تر از این را تحمل کرده اند و استدعا داریم که شهروندان استان مان بخصوص مردم عزیز یاسوج در دام افراد تحریک کننده در فضاهای مجازی و بیرون از آن نیفتند.

 

فرماندار بویراحمد اضافه کرد: چنین افراد تحریک کننده مردم یا مخالف و یا معاند با نظام جمهوری اسلامی هستند و شاید ناخواسته بعضی از مردم در دام افراد تحریک کننده بیفتند و بعضا به عنوان افراد اغتشاش گر در جامعه معرفی می شوند.

 

 وی اشاره نمود: توصیه دارم که چنین افرادی دور و بر خود را بهتر بشناسند و ببیند چه کسانی از عوامل این اغتشاش ها هستند و این کمپین های تجمع را چه کسانی تشکیل می دهند و بدون شک این افراد ضد انقلاب و یا افزاد بیرون از مرز هستند. وظیفه داریم  در این راه با احتیاط تر قدم برداریم و از این نظام که دستاورد خون هزاران شهید است صیانت نماییم  و آب به آسیاب دشمن نریزیم.

 

فرماندار بویراحمد در پایان گفت: رسانه های خارجی در حال حاضر چقدر در تلاش هستند که روی این موضوعات مانور بدهند و از این کار هم خوشحال هستند و چرا ما زمینه خوشحالی دشمنان در کمین نشسته اسلام را فراهم  بیاوریم. قطعا چنین مواردی که در سطح شهرهای کشور پدبد آمده است یک تلنگر به مسئولان کشور زده شد که بیشتر به فکر مردم باشند و در این راه برتلاش خود بیفزایند ولی این دلیلی ندارد که به نام تجمع موجبات اغتشاش را بوجود بیاوریم و با معاندین و مخالفین نظام همراه گردیم.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا