نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. دى 1396 - 16:01
دادستان سابق باشت تصریح کرد: نرخ طلاق در باشت رو به افزایش است و این موضوع می طلبد که دستگاه های ذیربط و نهادهای مربوطه همچون بهزیستی، کمیته امداد، فرمانداری و دیگر نهادها موضوع را ریشه یابی و کمک کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل ازباشت نیوز،دادستان قبلی باشت در جلسه تکریم خود از امام جمعه باشت تشکر و وی را پدرمعنوی شهرستان دانست و گفت:  از امام جمعه محترم تقاضا دارم که همیشه با همکاری خود ما را کمک کردند و همچنین از فرماندار و همه روسای ادارات شهرستان باشت تقدیر و تشکر میکنم.

 

وی افزود: شهرستان باشت از رشد فکری و فرهنگی بسیار بالایی برخوردار است. از رشد مردم باشت لذت می‌برم و امیدوارم روز به روز به فرهنگ و رشد شهرستان افزوده شود.

 

سید احمد موسوی پور افزود : مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و حفاظت از منابع طبیعی در شهرستان باشت یکی از کارهای بوده که در مدت دو سال و چند ماه که در این حوزه بودم ام انجام داده‌ام.

 

موسوی پور در ادامه تصریح کرد: اولویت اول ما حفظ امنیت در شهرستان بوده که در اوایل که به شهرستان آمده ام چند نزاع دسته جمعی وجود داشت و به جد میتوانم بگویم باشت یکی از مهم ترین و با امنیت ترین شهرستان استان و کشور است و روز به روز وضعیت بهتری پیدا می‌کند.

 

دادستان سابق باشت گفت: در منازعات که در شهرستان وجود داشت قوه قضاییه می‌توانست به جد پیگیر باشد ولی با همکاری و همدلی که با شهروندان داشته‌ایم خواستار حل مشکلات آنها بوده ایم.

 

موسوی پور همچنین از معضلاتی که در شهرستان وجود داشت به معضلات بهداشتی اشاره و بیان کرد: ۱۴۰ پرونده معضلات بهداشتی در دادگستری این شهر تشکیل شد و با همکاری با شبکه بهداشت و درمان هیچ‌گونه مشکل بهداشتی در این موارد دیگر وجود ندارد.

 

دادستان سابق باشت همچنین تصریح کرد: نرخ طلاق در باشت رو به افزایش است و این موضوع می طلبد که دستگاه های ذیربط و نهادهای مربوطه همچون بهزیستی، کمیته امداد، فرمانداری و دیگر نهادها موضوع را ریشه یابی و کمک کنند.

 

وی افزود: بنده بعد از باشت در کنگان استان بوشهر خدمت می‌کنم و در ۸ سالی که در استان کهگیلویه و بویر احمد بوده ام بسیار از مهمان نوازی آنها و فرهنگ آنها خرسندم و کمال تقدیر و تشکر را از آنها دارم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی