نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. دى 1396 - 18:29
فرماندار شهرستان چرام گفت:هم رئیس جمهور و هم دلسوزان نظام بیان کردند که دولت هرگز به دنبال سرکوب اقدام معترضین در چارچوب قانون نیست اما هنجارشکنان اگر بخواهند کوچکترین خدشه ای به نظام و کشور وارد کنند، مردم جلوتر از همه جواب به این افراد را خواهند داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛ فرماندار شهرستان چرام در شورای سواد آموزی این شهرستان با اشاره به تأسیس نهاد سوادآموزی توسط امام راحل، بیان کرد: امام راحل با تاسیس این نهاد توانست اقدام بسیار مناسب و خوبی در جهت افزایش سواد بردارد که امروزه در راستای همان اهداف، تاسیس این نهاد به نتیجه‌های خوبی رسیده است.

 

داریوش پاداش افزود: نهضت سواد آموزی طرح های بسیار خوبی داشته که با همکاری خوب مردم همراه بوده است.

 

این مسئول با اشاره به تلاش‌های افراد برای افزایش سواد در جامعه،اظهار کرد: با تلاش اعضای خانواده و افراد جامعه می‌توانیم در راستای افزایش سوادآموزی گام موثری برداریم.

 

وی بااشاره اتفاقات اخیر در سطح کشور،عنوان کرد:هم رئیس جمهور و هم دلسوزان نظام بیان کردند که دولت هرگز به دنبال سرکوب اقدام معترضین در چارچوب قانون نیست اما هنجارشکنان اگر بخواهند کوچکترین خدشه ای به نظام و کشور وارد کنند، مردم جلوتر از همه جواب به این افراد را خواهند داد.

 

پاداش با اشاره به انعکاس اخبار گفت:در انعکاس اخبار بدنبال شبهه نباشیم و هرکسی که برعلیه نظام و دولت حرکتی کند،ضرر آن در ابتدا برای خود و سپس ماست.

 

وی افزود: دولت،نظام و ملت همیشه در کنار هم خواهند بود و با همدلی و وحدت و بیانات مقام معظم رهبری روزهای سخت را رد خواهد کرد.

 

فرماندار چرام در پایان گفت: انتصاب جدید معاون سیاسی امنیتی استاندار را تبریک و برای معاون سابق این سمت،آرزوی موفقیت را داریم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی