نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. دى 1396 - 9:37
رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان ابراز داشت: فردا ساعت 10 صبح راهپیمایی برای انزجار از دشمنان آشوب گر در استان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ صبح امروز جلسه شورای تبلیغات اسلامی با موضوع راهپیمایی مردم انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت آشوب‌گران و دشمنان انقلاب اسلامی در سالن جلسات سازمان شورای تبلیغات اسلامی برگزار گردید.

حجت الاسلام خاضع در ابتدای این جلسه با بیان اینکه هدف از این جلسه در پی مطالبات بحقی که مردم داشتند، گفت: منافقین و ضد انقلاب از این کار سوء استفاده کردند و به اموال عمومی لطمه زدند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را آتش زدند و بی حرمتی کردند.

وی افزود: درخواست های زیادی از طرف مردم شده که تجمعاتی صورت بپذیرد و مردم استان آنقدر آگاه و بابصیرت هستند که مشکل خاصی در این استان بوجود نیامد.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان گفت: با توجه به روحیه انقلابی و غیرتی که در وجود مردم استان ما هست خودشان وارد عمل شدند و به این غائله پایان دادند.

وی با اشاره به دخالت کشورهای غربی بیان کرد: کشورهای غرب که دلسوز ما نیستند و این روزها با حمایت بی قید و شرط خود و کشورهایی که ما را تروریسم می خواندند، در حال حاضر داعیه دلسوزتر از مادر شده اند.

حجت الاسلام خاضع تصریح کرد: این اتفاقات پیامی است برای مسولین که به فکر رفع مشکلات مردم باشند و مسئولین باید هوشیار باشند و بحث مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم را برطرف نمایند.

وی اضافه کرد: راهبرد دشمن در مقابل کشور اسلامی ما عوض شده است و می خواهند از درون کشور را متلاشی کنند و افرادی که دنبال آشوب هستند از خارج خط می گیرند و بسان فتنه 88 دنبال براندازی هستند که به حول قوه الهی به سبب هوشیاری مردم انقلابی فتنه آنها خنثی گردید.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان ابراز داشت: فردا ساعت 10 صبح راهپیمایی برای انزجار از دشمنان آشوب گر در استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: همان مردمی که دنبال مطالبه خودشان هست دلیلی نیست که به قول رییس جمهور احمق آمریکا که ملت ایران گرسنه هستند و مردم ما هیچ وقت بخاطر فقر و گرسنگی به خیابان نمی آیند بلکه بخاطر تبعیضاتی که در جامعه هست و اعتراض به بعضی نارسایی هاست.

حجت الاسلام خاضع با اشاره به راهپیمایی فردا گفت: مسیر راهپیمایی از هفت تیر به سوی میدان امام حسین (ع) است و سخنران این مراسم آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

انتهای پیام /

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی