نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. دى 1396 - 15:11
در خیابان اصلی شهر یاسوج انبوهی از زباله ها را می بینیم و نمی دانی که این نماد سستی و کاهلی از کدام وجدان های وظیفه نشناس نشات نشات می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ چقدر دلمان می گیرد وقتی که در خیابان اصلی شهر یاسوج  انبوهی از زباله ها را می بینیم که در عین بی مسئولیتی دپو شده اند و نمی دانی که این نماد سستی و کاهلی از کدام وجدان های وظیفه نشناس نشات نشات می گیرد.

 

شهر یاسوج به عنوان نماد پاکی و پایتخت چهارفصل طبیعت ایران در زمره شهر توریستی و گردش پذیر کشور قلمداد می گردد که این روزها در عین سهل انگاری متولیان امر دل هر رهگذری را آزرده خاطر می نماید.

 

میدان امام امام حسین(ع) یاسوج به عنوان ورودی شهر مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و شاهراه اصلی به سوی مرکز این شهر است که کوچکترین نابهنجاری می تواند در ذهن هر بیننده ای چهره ای ناموزون را ترسیم نماید.

 

و امروز لنز دوربین چهارفصل تصویری از موضوع انباشت زباله های این شهر را نرسیده به این میدان و در یکی از خیابان های اصلی به تصویر کشید تا شاید دلی به درد آید که برهم خوردن چهره زخم خورده پایتخت طبیعت ایران به کجای چاره و تدبیر می اندیشد؟!

انتهای پیام /

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا