نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. دى 1396 - 8:29
در نشستی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بهمئی صورت گرفت؛
معرفی هیئت رئیسه جدید انجمن اهل قلم شهرستان بهمئی
اعضای جدید هیئت رئیسه انجمن اهل قلم شهرستان بهمئی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ دومین نشست هم اندیشی انجمن اهل قلم شهرستان بهمئی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزارشد.

 سرپرست اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان بهمئی در این  نشست هم اندیشین با خیرمقدم به اعضای انجمن، گفت: این انجمن با هدف حمایت از نویسندگان، ادیبان، شاعران، پژوهشگران و در راستای رشد و اعتلای فرهنگ عمومی تا رسیدن به شاخص های اثرگذار علوم انسانی و براساس نیازهای فرهنگی – اسلامی جامعه تاسیس می شود.

علیداد خوبی زاده افزود: با توجه به اساسنامه انجمن اهل قلم و شرایط اعضا، باید براساس آیین نامه در چینش اعضای منتخب قبلی تغییراتی را بوجود آورد که امیدواریم اعضای جدید بتوانند در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی به درستی نقش خود را ایفا کنند.

در ادامه این نشست اعضای جدید مطابق دستورالعمل و اساسنامه اهل قلم با سمت های ذیل برای انجام فعالیت و ثبت قانونی انتخاب شدند:

در این نشست سید کاظم مطلوبی میرسالاری به عنوان رئیس انجمن- بهزاد همتی به عنوان نایب رئس انجمن - عسکرمیثاقیان به عنوان خزانه دار - سید مهدی اسعدی خوب به عنوان بازرس - مریم آرمیده، منشی- نواب نیک بین و عارف درخشان به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

گفتنی است آریوبرزن حبیبی اصل، فرهنگی و نویسنده بهمئی چند سالی به عنوان رئیس انجمن اهل قلم شهرستان بود که در این نشست با اهدای لوح تقدیر از وی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی