نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. دى 1396 - 20:50
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ملاقات عمومی با تعدادی از اقشار مختلف مردم استان بصورت چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو کرد و دستورات لازم را برای رسیدگی به مسائل و مشکلات آن‌ها صادر نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ملاقات عمومی با تعدادی از اقشار مختلف مردم استان بصورت چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو کرد و دستورات لازم را برای رسیدگی به مسائل و مشکلات آن‌ها صادر نمود.

وی در خصوص مشکلات کارخانه سنگ شکن یکی از مراجعه کنندگان، عنوان کرد: تولید کننده تمامی مستندات را جمع آوری کرده و در نشست بعدی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات این واحد به صورت تخصصی بررسی می‌شود.

احمدی در خصوص واحد تولیدی طرح گاو شیری نیز بیان کرد: نشستی با بانک عامل مربوطه برای رفع مشکلات مالی این واحد برگزار شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکلات کارخانه آجر دهدشت نیز خواستار جلوگیری از قطع گاز و برق این واحد شد و افزود: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های خدمات رسان جهت رفع بیکاری و موانع رونق تولید همکاری و مشارکت لازم را با سرمایه گذاران داشته باشند.

وی تاکید کرد: حتی اشتغال یک نفر هم برای ما مهم است و تا دو هفته آینده در شهر دهدشت حضور یافته و در یک نشست یک ساعته در محل کارخانه آجر به صورت ویژه مشکلات این واحد تولیدی را بررسی می‌کنیم.

احمدی در پاسخ به مطالبات مدیرموسسه خیریه مرهم، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های ما در استان حضور در مناطق مختلف استان و سفرهای دوره‌ای است که در آینده نزدیک جهت بررسی مشکلات این موسسه و اجرای پروژه مورد نظر به این منطقه سفر می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فرش قرمز زیرپای سرمایه گذاران پهن می‌کنیم، عنوان کرد: یک نشست با مشارکت شرکت برق و شرکت گاز برگزار شود و به جای سرمایه گذاری میلیاردی برای تولید برق و گاز در روستاهای زیر ۱۰ خانوار نسبت به افتتاح نیروگاه‌های خورشیدی در این مناطق عمل کنند.

احمدی در زمینه مشکلات واحد تولید ماهی خاویار، گفت: تا اواخر دی ماه در محل این واحد نشستی با دستگاه‌های متولی برگزار می‌شود و مشکلات این واحد در ستاد تسهیل نیز بررسی می‌شود.

وی در بررسی سایر واحدهای صنعتی، گفت: اولویت دولت دوازدهم اشتغال و تولید است و حمایت از توسعه صنعتی استان مهم‌ترین اولویت کاری ما قرار دارد.

احمدی خواستار مشارکت بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی و گردشگری استان شد و گفت: بخش خصوصی می‌تواند در زمینه احداث هتل ورزش و پیست اسکی کاکان ورود کند و از آنان استقبال می‌کنیم.

وی پیرامون مشکلات واحد تولیدی کوبودنا، اظهار داشت: برای افزایش سهمیه آرد استان مکاتبه‌ای با وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود و در صورت افزایش سهمیه به‌‌ همان میزان سهمیه آرد این واحد را افزایش می‌دهیم.

احمدی افزود: این واحد تولیدی در صورت تحقق این سهمیه باید نسبت به پرداخت اصل بدهی خود به بانک و افزایش تولید اقدام کند و در غیر این صورت میزان سهمیه به میزان قبل برمی گردد.

دیدگاه‌ها

امیدواریم استاندار به مابقی وعده ها از جمله اشتغال سریعتر جامه عمل بپوشاند

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی