نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. دى 1396 - 9:17
فرماندار چرام گفت:اعتبار ویژه برای بیمارستان 32تخت خوابه چرام به همت بنیاد برکت و نماینده محترم جذب شده است که بزودی کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛ صبح امروز فرماندار چرام در جلسه هم اندیشی کارشناسان بنیاد برکت با دهیاران و مدیران چرام و با اشاره به بنیاد برکت بیان کرد:در کشور شرکت بیمه ای را پیدا نمی کنید که این چنین خدمات رسانی کند.

 

پاداش گفت:با تعامل با حوزه های روستایی می توانیم از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم تا در راستای خدمت رسانی گام خوبی برداریم.

 

وی افزود:بنابراین بخشداران و دهیاران هرنوع کمک در این راستا کنند علاوه بر اینکه کمک به مردم است،کمکی مناسب برای خود نیز هست.

 

فرماندار چرام عنوان کرد:دو روستای هدف گردشگری داریم که اعتبارات خوبی در سال 96 و97 تخصیص داده شده است.

پاداش اداده داد:مجموعه وزارت کار را ادامه می دهند و اصحاب رسانه نیز این عملکرد را منتشر میکنند چراکه این اصحاب با کسی خصومتی ندارند.

 

 وی گفت:هیچ کسی در این کشور مخالف نظام نیست و در انتصابات شورا دخالتی نکردیم و به انتخاب مردم اعتماد کردیم.

 

فرماندار چرام در پایان با اشاره به بیمارستان چرام و ضمن تشکر از بنیاد برکت و نماینده شهرستانهای چهارگانه تصریح کرد:اعتبار ویژه برای بیمارستان 32تختخوابی چرام به همت بنیاد برکت و نماینده محترم جذب شده است که بزودی کار خود را آغاز خواهد کرد.

 

تصاویر:

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی