نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. دى 1396 - 12:36
رئیس سازمان بسیج مستضعفین مساجد را کانون جوشان انقلاب اسلامی دانست و به شرح جزئیاتی از طرح شهید بهنام محمدی که پیونددهنده سه مجموعه مسجد،مدرسه و خانه است،پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ سرتیپ پاسدار غلام حسین غیب پرور پیش از ظهر امروز در محل کنگره شهدا و سرداران استان کهگیلویه و بویراحمد با فرماندهان واحدهای مقاومت دانش آموزی مرکز استان دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این دیدار گفت: نشاط، سرزندگی و بالندگی بین جوانان حاکم است و رویش انقلاب اسلامی در بین جوانان در این جلسه کاملاً قابل لمس است و استان ولایتمدار شما خالی از این کار نیست.

وی افزود: خدا را هزاران بار به خاطر این جوانان مومن انقلابی و با بصیرت شکر می گوییم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دانش آموزی که در صحبت و گفتار وی این مسئله بسیار منعکس کننده بود و در طرح شهید بهنام محمدی همه علوم بشری  وجود دارد که ما در سال ۹۷ مهم ترین طرح در کل بسیج را طرح شهید بهنام محمدی اعلام کردیم .

وی بیان کرد:  این طرح  سه مجموعه مدرسه، مسجد و خانه را با هم پیوند می دهد و هویت دینی و انقلابی دانش آموزان در این سه حوزه جستجو می شود.مسجد کانون جوشان انقلاب اسلامی است و اگر بخواهیم حیاط مطمئن برای انقلاب مشخص کنیم، این حیاط مسجد است و باید بدانیم که غالب رزمندگان دفاع مقدس بچه های مسجدی بودند.

سردار غیب پرور با بیان اینکه مسجد باید کانونی باشد برای تربیت جوانان که میخواهند پای کار انقلاب باشند، گفت: آیا ما میتوانیم عزیزی رو بگوییم بسیجی، اما با مسجد سرو کاری نداشته باشد!؟ هر جوانی از ما باید به یک مسجد وابسته باشد.

وی افزود: بسیج باید پیوسته باشد چرا که دشمن میخواهد ما بی بند و بار باشیم  و خلع سلاح شویم، سیزده میلیون دانش آموز در کشور داریم و مدارس قبل از آموزش باید کانون تربیت باشند .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: جوانان ما یک سر و گردن از مابقی بالاتر هستند و  مراکز آموزشی باید محل بالندگی باشد چرا که نباید مکان های آموزشی صرفا آموزش باشد و هم افزایشی بین بسیج و آموزش و پرورش باید از همیشه بیشتر باشد.

وی تصریح کرد: ما خانه هایمان دچار آسیب شده است و در خانه هایمان روابط و عواطف خانوادگی جای خود را به فضای مجازی داده است و کاری به کار هم دیگر ندارند با وجود اینکه خانواده باعث رشد و بالندگی می شود.

سردار غیب پرور گفت: تحقیقات نشان داده،  در خانه ای که اقامه نماز می شود، اهل خمس، اهل حلال و حرام هستند و  بچه ها بهتر پرورش پیدا می کنند .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین طرح شهید بهنام محمدی را طرح پیوند خانواده و مسجد دانست و افزود:  موانعی وجود دارد، بهتر است این طرح از اول ابتدایی شروع شود ولی می خواهیم از پایه هفتم شروع کنیم.

وی افزود: این طرح هفت سال طول می کشد که باید همه دانش آموزان را وارد آن کنیم که برنامه های ما باید مسجد محوری باشد و مدارس ما باید محل آموزشی و تربیتی باشد و بسیج فرهنگیان  و سایر دستگاه ها باید بیایند پای کار و پیگیر باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  با بیان اینکه هشت ماه تا مهر آینده فرصت داریم، گفت: تا آن زمان باید مسئولین توجیه باشند و بسیج دانش آموزی بین تمامی بسیج بسیار مهم تر است و وقت زیادی صرف آن شده است که این طرح باید طرح اصلی و رایج  شود و طرح صالحین باید  در خدمت این طرح قرار گیرد و این طرح فقط متعلق به دانش آموزی نیست که فرمانده استانی است بلکه تمامی فرماندهان نواحی موظف به اجرای این طرح هستند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی