نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. دى 1396 - 20:41
مدیر اداره برق شهرستان چرام گفت:حدود ده سال پروژه ایستگاه برق شهرستان چرام راکد بود که ظرفیت100مگاواتی دارد و اکنون نیز شروع بکار شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل و به نقل از چرام،مدیر اداره برق شهرستان چرام در جمع خبرنگاران چرام با اشاره به رسالت و پتانسیل رسانه شهرستان، بیان کرد:اصحاب رسانه بازوی توانمند مدیران شهرستان در انعکاس اخبار،گزارشات و عملکرد مدیران هستند.

 

برزین زاده عنوان کرد:ایستگاه برق چرام از سال86 شروع بکار کرده است که در ابتدا زمین آن خریداری شد.

 

وی ادامه داد:حدود ده سال این پروژه راکد بود که ظرفیت100مگاواتی دارد و اکنون نیز شروع بکار شده است.

 

مدیر اداره برق شهرستان چرام با اشاره به اعتبار این پروژه گفت: 210میلیارد ریال اعتبار این پروزه بوده که فاز اول این ایستگاه به ظرفیت 50 مگاوات در اواخر سال جاری به بهره برداری می رسد.

 

برزین زاده با بیان اینکه فاز دوم این پروژه در آینده نزدیک شروع میشود،اظهار کرد:فاز دوم ایستگاه برق چرام در سال97 شروع و در سال98 به اتمام می رسد.

 

وی افزود:تابستان 98 شاهد دریافت 100 مگاوات برق از این ایستگاه خواهیم بود که باید از مدیرعامل و همکاران خود در استان کمال تقدیر را داشته باشیم.

 

مدیر اداره برق شهرستان چرام اظهار کرد: در فصل تابستان،شهرستان چرام21مگابایت برق مصرف می کند که با بهره برداری این ایستگاه هیچگونه مشکلی درخصوص تامین برق شهرستان نداریم.

 

گفتنی است که این پروژه، تنها پروژه ی حوزه برق است که در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد درحال کار بوده و در دو فاز اول و دوم به بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا