نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. دى 1396 - 13:01
عده ای از شهروندان عزیز به دلیل نامناسب بودن وضعیت چمن بلوارها و سیستم روشنایی درپارک های سطح شهر انتقاد نموده و خواستار رسیدگی فوری شهرداری وسازمان پارک وفضای سبز شهرداری به این مشکل شدند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل به نقل از کهگیلویه؛ عده ای از شهروندان کهگیلویه نسبت به وضعیت نامناسب پارک ها و بلوارهای سطح شهر تیم خبری ما عزم خود را برای پیگیری این مشکل جزم کرده تا شاید شاهد گوشه چشمی از طرف مسئولان ذیربط به این معضل پیش روی شهروندان گردد.

متاسفانه این روزها پارک های سطح شهر کهگیلویه به دلیل وضعیت بد چمن بلوارها و عدم وجود شبکه روشنایی مناسب و ضعف در ساختارهای موجود در تاریکی به سر می برند که این امر نارضایتی مردم را به همراه داشته وبه نوعی حس امنیت و رضایت را در بین شهروندان کمرنگ می کند.

با توجه به اینکه پارک یک محل عمومی با کارکرد عمومی و تفریحی خاصه گذران اوقات فراغت مردم در هر شهرو دیاری محسوب می شود لذا تامین روشنایی و رسیدگی به امکانات مورد نیاز در یک پارک بسیار مهم وحائز اهمیت است، چرا که بیشترین استقبال مردم از پارک ها در فصول مختلف به صورت شبانه روزی می باشد که به دلیل عدم روشنایی این اماکن کارکردشان صرفا محدود به روز بوده وساعت های مربوط به شب غیر قابل استفاده خواهند بود.

بدون شک وقتی که اسم پارک و فضای سبز به میان می آید باید محیطی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت خانواده ها به خصوص برای کودکان مهیا باشد، اما متاسفانه فضای پارک ها و عدم روشنایی مناسب این اماکن باعث شده که خیلی از شهروندان به خصوص کودکان نتوانند اوقات فراغت خوبی داشته باشند چرا که نبود امکانات و روشنایی مناسب سبب شده که تنها در گوشه ای بنشینند واز بازی کردن کودکانه در پارک ها بهره زیادی نبرند.

در پایان انتظار می رود مجموعه مدیریت شهری ضمن پاسخگو بودن واحساس مسئولیت و پرهیز از بهانه تراشی و توجیه های غیرمنطقی کوتاهی خویش را در انجام وظایف قانونی به گردن گرفته و در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی