نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. دى 1396 - 13:15
مجموعه عکس نوشته هایی از مهمترین رخدادهای روزهای اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد توسط این پایگاه خبری تولید و منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ فرهنگ و پوشش های هر جامعه ای بیانگر نوع ارزشهای آن جامعه به حساب می آید و با توجه به گذشت زمان و ناهنجاری های پوششی به وجود آمده در استان رفته رفته سیر گرایش افراد به بد حجابی و بی حجابی و شکستن ساختار های هویتی استان آژیر خطری برای همه افراد جامعه است که در صورت عدم علاج این تغییر هویتی در استان شاهد پیامدهای ناخوشایندی خواهیم بود.

مدل های به نمایش گذاشته در معرض عموم نمایشگر القای فرهنگ های غیر اصیل در ذهن مردم است و مسئولان ذیربط مسئول پیگیری این نوع از القای لباس های غیر اخلاقی در سطح شهر هستند.

این روزها اگر در خیابان های مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد گام برداشته باشید و یا  خودروهایتان در پشت چراغ قرمزهای شهر لحظاتی را گذرانده باشد با چهره های معصومی روبرو می شوید که با در دست داشتن شیشه پاک کن، گل و اسفند با نگاهی ملتمسانه و گونه هایی سرخ شده از شدت سرما می خواهند که شیشه خودرویتان را پایین بکشید و به آن پاسخ مثبت دهید تا بلکه از قِبل آن هزینه ای دریافت کنند.

یا اینکه شما به صف های بنزین مرکز استان که می روید کودکانی را می بنید که از این ماشین به آن ماشین در حال حرکت هستند  و با در دست داشتن دستمال کاغذی، سی دی و موز به سراغ رانندگان می روند.

وزن کردن کنار خیابان نیز یکی از مشاغلی است که کودکان آن را برای خود برگزیده اند و در حرکت روزانه خود می توانید آن را ببینید که این روزها به وفور در سطح شهر یاسوج یافت می شوند.

اما نکته اینجاست که چه چیزی باعث شده است که در چند ماه اخیر این معضل رشد قارچ گونه داشته و روز به روز در نقاط مختلف شهر یاسوج دامنه دار شده است؟

 

مقام معظم رهبری : یک خطابی [هم] دارم من به مسئولان حکومتی خودمان -که البتّه این، شامل خود حقیر هم میشود- و عناصر سیاسی، عناصری که در کار سیاست فعّالند، فکر میکنند، مینویسند، میگویند، اقدام میکنند؛ هم به اینها، هم به مسئولین حکومتی: اوّلاً ما از دشمن خارجی گفتیم، اینهایی که گفتیم تحلیل نبود، واقعی بود، خبر بود، اطّلاع بود؛ دشمن خارجی هست، امّا این موجب نشود که از ضعفهای خودمان غافل بشویم. ما هم ضعف داریم، ما هم یک جاهایی اشکال و نارسایی و نابسامانی در کارمان هست؛ این‌جوری نیست که ما هیچ اشکالی نداریم، هیچ مشکلی در کار ماها نیست، فقط دشمن خارجی است که دارد [مشکل ایجاد میکند]؛ نه، مگس روی زخم می‌نشیند؛ زخم را خوب کنید، زخم را نگذارید به وجود بیاید. ما اگر مشکل داخلی نداشته باشیم، نه این شبکه‌ها میتوانند اثر بگذارند، نه آمریکا میتواند هیچ غلطی بکند. ما مشکلاتمان را باید خودمان حل کنیم؛ مشکلات داخلی را باید حل کنیم، ضعفهایمان را باید حل کنیم؛ ما ضعف داریم. دفاع از حقوق مظلومین وظیفه‌ی همه‌ی ما است؛ بخصوص [دفاع از] ضعفا و از حقوق ملّت وظیفه‌ی ما است، بخصوص [دفاع از] طبقات ضعیف ملّت؛ همه بایستی مراقب باشیم. حالا طبقاتی هستند که مرفّهند، مشکلات زندگی آنها را فشار نمیدهد؛ امّا یک گروه مهمّی هم در کشور هستند که فشارهای زندگی، آنها را زیر فشار قرار میدهد. باید همه‌ی همّت ما این باشد که اینها را از زیر فشار خارج کنیم؛ تلاشمان باید این باشد.

رئیس سازمان بنادر و دریانوردی جان باختن ۳۲ پرسنل نفتکش “سانچی” در آبهای چین را تایید کرد

در تاریخ ۱۶ دی ماه یک فروند نفتکش ایرانی با یک فروند کشتی چینی، برخورد کرد که باعث حریق نفتکش ایرانی و مفقود شدن ۳۲ پرسنل آن (۳۰ ایرانی و دو بنگلادشی) شد.

در این میان ۱۲ تکاور ایرانی که به چین اعزام شده‌ بودند، صبح امروز به نفتکش رسیدند تا عملیات امداد و تجسس را در داخل نفتکش انجام دهند اما به گفته رییس سازمان بنادر و دریانوردی به دلیل شدت گرفتن آتش، امکان ورود به کشتی برای تجسس مفقودین فراهم نشد و دو سوم این نفتکش غرق شده است.

انتهای پیام/ ب ش

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی