نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. دى 1396 - 9:55
صبح امروز مدیرکل ورزش و جوانان استان همراه با معاونین خود به شهرستان باشت سفرکرده و از سالن های ورزشی و اداره ورزش و جوانان باشت بازدید کردند و دستور لازم برای حل مشکلات دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از باشت نیوز ، صبح امروز مدیرکل ورزش و جوانان استان همراه با معاونین خود به شهرستان باشت سفرکرده و از سالن های ورزشی و اداره ورزش و جوانان باشت بازدید کردند و دستور لازم برای حل مشکلات دادند.

 

سالن ورزش تختی که شیشه های پنجره آن شکسته و فرسوده شده بود مجدد در حال تعمیر و نصب شیشه های جدید شدند ولی به جای رنگ سفید از رنگ شیشه آبی استفاده کردند که این موضوع باعث شده هیچ گونه نوری در فضای سالن وارد نشود و در طول روز هم چراغ ها و لامپ های سالن باید روشن باشد.

 

 

این موضوع اعتراض شهردار و ورزشکاران را به همراه داشت که نسبت به تعویض شیشه ها اقدامی صورت گیرد.

 

سید محمدتقی علوی در بازدید از این سالن متعجب شده و اعتراض شهردار و ورشکاران را به حق دانست و دستور داد هرچه سریعتر نسبت به تعویض رنگ شیشه ها اقدام شود.

 

مسئول نصب شیشه ها از در جریان نبودن این موضوع که رنگ شیشه ها را به اشتباه نصب کرده اند گفت: این دستور معاون ورزش جوانان بوده که این رنگ شیشه را انتخاب کردند.در نتیجه مقصر اصلی پیدا نشد!!

 

همچنین تیم فوتسال بانوان باشت مکه در این سالن مشغول به تمرین بودند از مدیرکل ورزش و جوانان درخواست وسایل اولیه بازی و تمرین را داشتند که سید محمدتقی علوی قول 18 دست لباس ورزشی و چند توپ را به آنها داد.

 

در ادامه این بازدید شهردار باشت موسوی دیگر مکان ها و مشکلات مجموعه ورزشی تختی را به اطلاع مدیرکل رساند که از این ارتباط و همکاری لازمی که شهردار برای پیشرفت شهر دارد بسیار قدردانی کرد و درخواست کرد که این همکاری تداوم داشته باشد.

 

همچنین قسمت هایی از سراغ های ورودی مجموعه ورزشی تختی که برق نداشت را شهردار به عهده گرفت و قول داد مشکل برق چراغ ها را نیز برطرف کند.

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی