نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. دى 1396 - 13:03
این روزها اما بعد از معارفه مدیر کل جدید امور بانوان استانداری شاهد هسیتم که نام کانال تلگرامی که وابسته به این معاونت است از " کانال امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد" به " کانال رسمی فریبا رحمانپور" تغییر نام داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ معاونت امور بانوان استانداری از معاونت هایی است که برای رسیدگی به مشکلات بانوان استان و در جهت تسهیل و کمک به این بانوان ایجاد شده است که در این حوزه به فعالیت می پردازد که انجام مطالعات و تحقیقات لازم در خصوص وضعیت مسایل و مشکلات بانوان استان در ابعاد زندگی، خانوادگی، اجتماعی وجهت دهی آنان به سوی سیاست های کلان جمهوری اسلامی ایران از جمله وظایف آنهاست.

 آئین تکریم فریبا رحمانپور مدیرکل سابق و معارفه آذر صفایی نیا مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد 28 آذر ماه امسال بدون حضور فریبا رحمانپور برگزار شد. 

این روزها اما بعد از معارفه مدیر کل جدید امور بانوان استانداری شاهد هسیتم که نام کانال تلگرامی که وابسته به این معاونت است از " کانال امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد" به " کانال رسمی فریبا رحمانپور" تغییر نام داده است که این مطلب را به ذهن متبادر می کند این کانال هویت اداری و سازمانی خود را با رفتن مدیر سابق از دست داده است و به یک کانال شخصی تبدیل شده است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی