نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. دى 1396 - 0:51
یکی از پروژه های مهم شهرستان چرام،مسکن مهر این شهرستان است که از ابتدای شروع ساخت و ساز خانه های مسکونی در این منطقه قرار بود به نحوی باشد که در سریعترین زمان اهالی آن منطقه دارای مسکن شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل و به نقل از چرام، یکی از پروژه های مهم شهرستان چرام،مسکن مهر این شهرستان است که از ابتدای شروع ساخت و ساز خانه های مسکونی در این منطقه قرار بود به نحوی باشد که در سریعترین زمان اهالی آن منطقه دارای مسکن شوند اما اینطور نبود و ترمیم و بازسازی منطقه مسکن مهر در چرام زمان زیادی را برد که هنوز به صورت کامل به اتمام نرسیده است.

 

 یکی از مشکلات همه شهروندان این منطقه،عدم آسفالت و جدول گذاری مناسب برای خیابنهای مسکن مهر چرام بود که نگرانی‌هایی هم برای مردم این منطقه به همراه داشت.

 

پس از گذشت چند سال و با ورود نماینده شهرستان‌های کهگیلویه،چرام، بهمئی و لنده برای افتتاح یک قطعه زمین جهت اهدا به خانواده دو معلولی در این منطقه حضور پیدا کرد.

 

 عدل هاشمی پور با مشاهده وضعیت خیابنهای اصلی این منطقه،به آسفالت خیابان های مسکن مهر چرام اشاره کرد و خواهان آسفالت این خیابان ها در سریعترین زمان ممکن شد.

 

فرماندار چرام نیز آسفالت این منطقه را با مناسب شدن آب و هوای منطقه وعده داد که امروز نیز برای تهیه گزارشی در این رابطه به مسکن مهر چرام رفتیم.

 

در بدو ورود به مسکن مهر چرام شاهد آسفالت خیابانهای اصلی این منطقه شدیم که جای تقدیر دارد.

 

تصاویر نمایانگر این مطلب است که بار دیگر خوشحالی به اهالی این منطقه منتقل شد.

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا