نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. دى 1396 - 17:54
ایوب مظفری از جان باختگان حادثه نفتکش سانچی، ساکن روستای خان احمد از توابع شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد بود که پدرش کشته شدن او در راه اقتصاد مقاومتی را باعث افتخار خود میداند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل 16 دی یک کشتی فله بر چینی حامل 64 هزار تن گندم در سواحل شانگهای به نفتکش ایرانی سانچی که حامل بیش از 130 هزار تن میعانات گازی بود، برخورد کرد.

 

پس از این واقعه کشتی چینی بدون آسیب کلی و در حالیکه خدمه آن سالم ماندند از منطقه خارج شد ولی، نفتکش سانچی با 30 تبعه ایرانی و دو بنگلادشی دچار حریق و انفجارهای سنگین شد که کار امداد رسانی در منطقه را با مشکل مواجه و در برخی مواقع ناممکن کرد.

 

در این حادثه ایوب مظفری آبدگاه، مهماندار نفتکش ایرانی سانچی که از فرزندان روستای خان احمد از توابع شهرستان باشت بود به همراه سایر خدمه این کشتی آسمانی شدند.

 

پدر ایوب مظفری در گفت و گوی اختصاصی به خبرنگار چهارفصل گفت:با توجه به اینکه بخشی از پیکر سه نفر از جانباختگان این حادثه پیدا شده است،از ما نمونه آزمایش گرفتند و اکنون منتظر اعلام نتیجه هستیم تا با پیکرهای یافت شده مطابقت دهند و مشخص شود آیا پسر ما در بین آن هاست یا خیر و تکلیف ما نیز مشخص شود.

 

وی افزود: ایوب متولد سال 71 و پنجمین فرزند خانواده بود و حدود سه سال از حضور او به عنوان خدمه کشتی می گذرد.

 

پدر ایوب که بغض از دست دادن فرزند بر گلویش چنگ انداخته است در ادامه می گوید: ایوب شش ماه در دریا حضور داشت و مشغول به کار بود و یک الی دو ماه به خانه می آمد و استراحت می کرد .

 

کیهان مظفری هدف فرزندش را خدمت به نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و و خوشحالیم که در راه این نظام و اقتصاد کشور جانش را داده است .

 

وی در ادامه گفت: ایوب اخرین بار، چهار روز قبل از این حادثه با یکی از برادرانش صحبت کرده بود و گفته بود در مسیر کره جنوبی هستیم و وقتی رسیدم تماس می گیرم و آخرین باری که او را دیدیم اوایل آبان ماه بود و بعد از آن او را ندیدیم و دیگر هرگز نخواهیم دید.

 

 گفتنی است ایوب مظفری آبده گاه 25 ساله، اهل روستای برمامیون خان احمد شهرستان باشت بود.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا