نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. دى 1396 - 12:20
رئیس سازمان ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اسفندماه همایش پیاده روی با حضور شبکه 3 در استان برگزار می گردد و در نظر داریم که یکی از برنامه هایمان را در دهدشت و به مرکزیت چرام برگزار نماییم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ صبح امروز جلسه تشکل های مردم نهاد با حضور معاون سیاسی- امنیتی استاندار و جمعی از مسئولان در سالن استانداری برگزار گردید.

 

در این جلسه محمد کاظم نظری با بیان اینکه فنی حرفه ای باید متناسب با کارهای اجرایی در استان  به حرفه آموزی برای افراد متقاضی اقدام نماید، گفت: اداره کار باید در این راه گام بردارد و نسبت به مهارتهای حرفه آموزی نهایت تلاش خود را بکار گیرد.

رضایی دبیر ستاد با مبارزه با مواد مخدر در ادامه گفت: در سال 95 و 96 حدود 50 نفر را پس از بهبودی و با ایجاد تسهیلات مناسب آنان را مشغول بکار کردیم.

معاون اداره بهزیستی گفت: معضلی در بحث پارک کردن خودروها داریم که استاندار در این ارتباط همکاری لازم را ندارد. حدود 35 نفر را برای اشتغالزایی به بانک های عامل معرفی کردیم ولی بدلیل اینکه نورد دارند کسی ضامن آنها نمی شود و مورد حمایت قرار نمی گیرند و احتمال اینکه به زمان قبل برگردند زیاد است.

وی افزود: بحث کارگاه های فنی و حرفه ای است که به افراد تحت نظر این اداره بحث حرفه آموزی را در دستور کار داریم که پس از بهبودی به زندگی برگردند. 

 

حسینی بیان کرد: افراد متعاد ما بی بضاعت هستند و هزینه ما جوابگوی این گونه افراد نیستند و کمک های بلاعوض به کمپ هایمان داریم و فصل پنج مثل قبل نیست و الآن نمی توانیم کمک های خود را مثل گذشته انجام بدهیم.

رضایی در ادامه تصریح کرد: تصمیم گرفتیم که کمپ هایمان را با کتابخانه ها مجهز کنیم و باید با هماهنگی سازمان تبلیغات و دیگر نهادهای ذیربط این کار را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ما یک تفاهنامه با بسیج سازندگی برای بحث اشتغالزایی بهبود یافتگان  داریم داریم که قول مساعد داده شده است که به بهبود یافتگان مبلغ 7 میلیون تومان وام ارایه بدهد، گفت: کمیته های مشارکت دولت نهاد متناسب با کمیته های کشوری است که با اعضای مختلف نهادها و سازمانها تشکیل شده است و دهمین جلسه ای است که در استان تشکیل شده است و در بین استانها به عنوان یکی از استان برتر کشور هستیم.

رضایی تصریح کرد: بر اساس تفاهنامه ای که هست اعتبار خاصی برای استان در نظر گرفته شده که مراسم پیاده روی با دستور وزیر کشور برگزار گردد.

 

در ادامه علوی رئیس سازمان ورزش و جوانان استان گفت: برای اسفندماه همایش پیاده روی با حضور شبکه 3 در استان برگزار گردد و در نظر داریم که یکی از برنامه هایمان را در دهدشت و به مرکزیت چرام برگزار گردد.

رضایی با اشاره به سخنان رئیس سازمان ورزش و جوانان گفت: سه تا شهرستان آلوده باید به بویراحمد گچساران و کهگیلویه اشاره کرد و چرام جز شهرستان های پاک استان است و برنامه پیاده روی در دهدشت برگزار گردد، بهتر است.

وی تصریح کرد: کسانی که اجازه مجوز ثمن دارند باید از طریق فرمانداری ها اقدام نمایند تا روتد قانونی آن طی گردد و در مرحله اول 26 طرح را به تهران ارسال کردیم و در حال حاضر 32 طرح از سوی تشکلات به شورا ارسال گردیده است که در حال بررسی آنها هستیم.

 

در ادامه معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: محدودیت هایی برای موسسه ها بگذاریم و اجازه فرصت را برای دیگر موسسه فراهم بیاوریم.

 

وی افزود: مهمترین راهکار پیشگیری هست که از ظرفیت تشکل های مردم نهاد می توان بیشترین بهره را ببریم و باید برنامه هایی را به کمک دستگاه های ذیربط که نشاط مردم را فراهم می آورد تدارک ببینیم.

نظری تصریح کرد: ما به حد کافی برنامه هایی برای شادی و نشاط آور جوانان نداریم و یکی از وظایف حوزه سیاسی نظارت دقیق بر هزینه هایی در موارد احتماعی است.

وی بیان کرد: بخشی از مطالبات جوانان را انساالله بتوانیم در این زمینه جوابگو باشیم و با اهمیت دادن به ثمن ها و ابتکارات آنها را مورد حمایت قرار دهیم تا بتوانیم از آسیب های اجتماعی جلوگیری نماییم و برای برنامه 97 باید برنامه ریزی نمایین که فراتر از 96 موفق باشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی