نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. دى 1396 - 11:11
فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه از شناسايي عامل برداشت غير مجاز از حساب بانکي احدي از شهروندان دهدشتی به مبلغ 200 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ "سرهنگ جهان ديماز" در تشريح اين خبر اظهار کرد: در پي شکایت شهروند دهدشتی مبني بر برداشت اينترنتي به مبلغ 200 ميليون ريال از حساب بانکي خود، بررسی این موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت. 

اين مقام انتظامي گفت: کارشناسان پليس فتا طي اقدامات فني و استعلامات لازم از بانک مربوطه مشخص شد که تراکنش هاي صورت گرفته از حساب شاکي از طريق یکی از شرکت های گردشگری به حساب شرکت خدمات اينترنتي واريز شده است.

سرهنگ ديماز خاطر نشان کرد: با هماهنگي با مراجع قضايي و صدور دستورات صادره تمام موجودي حساب شرکت مزبور مسدود و به قيد فوريت از آن شرکت خواسته شد که وجه برداشت شده عودت داده شود ، که در همين راستا مبلغ از دست رفته توسط شرکت مزبور به حساب شاکي عودت داده شد که اين امر باعث خوشحالي و رضايت این شهروند دهدشتی شد. 

فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه در ادامه گفت: با توجه به اينکه متهم خارج از حوزه استحفاظي اين شهرستان مي باشد پرونده جهت دستگيري متهم به پليس فتا استان تهران ارسال شد . 

فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه در پایان از شهروندان خواست: در صورت بروز مشکلات در فضاي سايبري به پليس فتا مراجعه و مشکل خود را با کارشناسان اين پليس در ميان بگذارند و يا با شماره تلفن 110 موضوع را به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی