نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. دى 1396 - 10:48
پدر شهید ایوب مظفری آبدهگاه در گفتگو با باشت نیوز گفت: من در جبهه هشت سال دفاع مقدس حضور داشتم اما افتخار شهادت نداشته ام و هم اکنون فرزندم در جبهه دیگری همچون جبهه اقتصادی ایران اسلامی جان خود را فدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از باشت نیوز؛حادثه نفتکش سانچی چنان دلخراش بود که باعث یک شوک غم انگیز دیگر در جامعه شد . امسال اتفاقات ناگوارای مانند معدن ، پلاسکو ، زلزله و چند مورد دیگر غم و اندوهی فراوان را بر ایران حاکم کرد اما حادثه اخیر نفتکش سانچی داغ ایرانیان را تازه تر کرد . 

اما در این بین وضعیت خانواده های حادثه  دیدگان خود حکایتی دیگر است ! یکی از جانباختگان نفتکش سانچی از اهالی کهگیلویه و بویراحمد است . پدر این مهماندار کشتی اما بسیار مسولانه با این موضوع برخورد کرده و می گوید : من در جبهه هشت سال دفاع مقدس حضور داشتم اما افتخار شهادت نداشته ام. دوست داشتم که همچون مابقی همرزمانم در راه اسلام و انقلاب به درجه رفیع شهادت نایل شوم اما  قسمت نشد و هم اکنون فرزندم در جبهه دیگر همچون جبهه اقتصادی ایران اسلامی جان خود را فدا کرد، از این بابت خوشحال هستم و این تنها چیزی است که باعث شده درد و آلامم کمتر باشد.
 

(کیهان مظفری آبدهگاه ) پدر شهید ایوب مظفری آبدهگاه  در گفتگوی اختصاصی با باشت نیوز،  ضمن تشکر از مسئولین کشور که برای نجات فرزندشان تلاش کردند، گفت: فرزندم ۳ تا ۴سال پیش وارد حوزه کشتیرانی شد و انگیزه وی کسب درآمد و کمک به اقتصاد خانواده و کشور بود.

 

 

وی در پاسخ به سوال باشت نیوز مبنی بر اینکه آخرین تماس شهید ایوب مظفری با چه کسی بوده و موضوع تماس چه بود،بیان کرد: اخرین تماس شهید با یکی از پسرانم بوده که قبل از رسیدن به کره جنوبی با وی داشته است.

 

پدر شهید مبدا این سفر را ایران و مقصد را کره جنوبی دانست و عنوان کرد: در نزدیکی چین این تصادف صورت گرفته است که غم بزرگی برای ایرانیان و خانواده ما هست .

 

سخنان مسولانه پدر مهماندار باشتی نفتکش سانچی/ شهادت در جنگ نصیبم نشد ، پسرم در جبهه اقتصادی می جنگید و این تسکینم می دهد

کیهان مظفری آبدهگاه پدر شهید در پاسخ به سوال دیگری  مبنی بر اینکه آیا وقتی این اتفاق افتاد شهید با شما تماس گرفت، گفت: خیر؛هیچ تماسی با ما نگرفت و تنها تماس وی ۴ روز قبل از حادثه بود و با تماس ماهواره ای کشتی با خانواده تماس قرار کرد.

 

وی به عمق سختی این موضوع و غرق شدن کشتی سانچی در دریا اشاره و تصریح کرد: این موضوع قلب همه ایرانیان را به درد آورده و من که یک پدر هستم بی نصیب از این غم بزرگ نیستم.

 

پدر شهید ادامه داد: پدری که چشم انتظار فرزندش از سفر بوده ولی نه جسدی و نه لباسی و نه هیچ نشانه ای از فرزندم پیدا نشده و به ما تحویل داده نشد که این موضوع درد و رنج این داغ را بیشتر می کند.

 

 

پدر شهید اقتصاد مقاومتی ایوب مظفری اظهار کرد: بنده در جبهه های جنگ حضور داشتم و افتخار  شهادت نصیبم نشد.

 

وی ادامه داد: اکنون فرزندم در جبهه اقتصاد مقاومتی شهید شده است که مایه سربلندی و سرافرازی و خوشحالی من است و باعث شده این درد بسیار بزرگ را تسکین دهد.

 

پدر مهماندار کشتی نفت کش سانچی در پاسخ به این سوال دیری مبنی براینکه خواسته شما از مسئولان چیست؟ عنوان کرد: تنها خواسته ام روشن شدن علت حادثه است که چرا این حادثه اتفاق افتاده است. 

 

سخنان مسولانه پدر مهماندار باشتی نفتکش سانچی/ شهادت در جنگ نصیبم نشد ، پسرم در جبهه اقتصادی می جنگید و این تسکینم می دهد

 

کیهان مظفری آبدهگاه  پدر شهید از همه مسئولین کشور ی و استانی تشکر کرد و گفت: تشکر از مسئولین دارم که تمام تلاش خود را برای نجات فرزندم انجام دادند و زحمت خود را در این زمینه کشیدند.

 

پدر شهید مظفری از مسئولانی چون؛ استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد که پیام تسلیت فرستادند و نماینده ویژه خود را به منزل ما فرستادند، تشکر کرد و همچنین فعالیت فرمانداران باشت،گچساران و مسئولان باشت و گچساران که هم دردی با داغ بزرگ فرزندم با ما داشتند،جای تشکر دارد.

 

 

وی با اشاره به مطلع شدن از شهادت فرزند خود عنوان کرد:اولین بار  موضوع تصادف کشتی را از رسانه ها و صدا و سیما کشور متوجه شدیم و صبح یکشنبه از طریق یکی از اقوام در تهران که به شرکت ملی نفت کش مراجعه کرد و صحت و صقم موضوع را بررسی کرد، با خبر شدیم فرزند من هم در این کشتی حضور داشته است.

سخنان مسولانه پدر مهماندار باشتی نفتکش سانچی/ شهادت در جنگ نصیبم نشد ، پسرم در جبهه اقتصادی می جنگید و این تسکینم می دهد

 

گفتنی است مراسم یادبود سومین و هفتمین روز درگذشت شهادت گونه "ایوب مظفری آبدهگاه" روز پنجشنبه، 28 دی ماه از ساعت 14:30 تا 16:30 در شهرستان باشت، منطقه خان احمد، در مسجد سیدالشهداء روستای "برمامیون" برگزار می شود. 

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی