نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. دى 1396 - 23:36
شاهرخ کناری: در پی سرقت طلاهای مغازه ای در یاسوج فرد ربوده شده توسط سارقان، (مقتول) داماد مرد طلافروش یاسوجی بوده است که لحظاتی پیش جسد مقتول در پارک جنگلی این شهر پیدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ امروز بعدازظهر قریب به ساعت 14/30 سرقت از مغازه طلافروشی در یاسوج نزدیک پل هوایی صورت پذیرفت که سارقان با ربودن مرد طلافروش شوک عظیمی بر شهر یاسوج وارد نمودند. با گزارش های میدانی لحظلاتی پیش جسد مقتول در پارک جنگلی یاسوج پیدا شد که برای آگاه شدن از کم و کیف این موضوع ارتباط تلفنی با شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد برقرار کردیم.

فرماندار بوبراحمد به چهارفصل گفت: در پی سرقت طلاهای مغازه ای در یاسوج فرد ربوده شده توسط سارقان، (مقتول) داماد مرد طلافروش یاسوجی بوده است که دقایقی پیش جسد مقتول در پارک جنگلی این شهر پیدا شد.

کناری افزود: هنوز اطلاع دقیقی از رد پای سارقان و هویت آنان مشخص نیست که به محض اطلاعات دقیق اخبار تکمیلی متعاقبا به سمع و نظر مردم شریف استان خواهد رسید.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: مقدار طلاهای به سرقت رفته حدود دو کیلوگرم است.

بنا بر شنیده ها دو نفر امروز با لباس مبدل زنانه وارد مغازه طلافروشی شده اند و به سرقت طلاها و ربودن فروشنده اقدام کرده اند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی