نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. بهمن 1396 - 11:11
فتاح الجنان: چندین گزینه روی میز وزارتخانه است که تا چند روز دیگر با رایزنی های مختلف و اتفاق آراء، مدیرکل جهاد کشاورزی این استان از بین افراد مورد نظر انتخاب خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ چند هفته ای است که با رفتن گوهرکانی  مدیرکل سابق جهاد کشاورزی به ساختمان استانداری می گذرد ولی آنچه در این بین ذهن مردم را به خود مشغول ساخته است؛ انتصاب مدیرکل جدید با گمانه زنی بین نامزدهای این پست استانی است که هنوز در هاله ای از ابهام فرو مانده است.

 

چند روزی است که اسامی های متعددی در بین گزینه انتخابی مبنی بر تکیه زدن بر کرسی مدیرکلی جهاد کشاورزی استان دهان به دهان در بین مردم دیار زاگرس نشین می گذرد ولی هنوز این فرضیه ها به حقیقت گره نخورده است و اذهان مردم در شک و تردید فرو رفته است.

 

به همین دلیل پایگاه خبری و اطلاع رسانی چهارفصل  بنا به رسالتی که بر عهده دارد برای روشن شدن این قضیه ارتباط تلفنی با فتاح الجنان مدیر کل امور جهاد کشاورزی استانهای  کشور برقرار نموده است تا روند این گمانه زنی ها روشن گردد.

 

مدیر کل امور جهاد کشاورزی استانها به چهارفصل گفت: تعیین مدیر کل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد تا هفته آینده مشخص خواهد شد.

 

وی افزود: چندین گزینه روی میز وزارتخانه است که تا چند روز دیگر با رایزنی های مختلف و اتفاق آراء مدیرکل جهاد کشاورزی این استان از بین افراد مورد نظر انتخاب خواهد شد.

 

فتاح الجنان اشاره کرد: مدیرکل جدید صدرصد بومی و از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی