نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. بهمن 1396 - 9:19
بخشدار مرکزی چرام تصریح کرد: تاکنون هیچ گونه پروژه‌ای بدون تایید کمیسیون معاملات و استعلام بها به فردی داده نشده است و بخشدار نیز هیچگونه نقشی در این ماجرا ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ بخشدار مرکزی چرام در گفتگو با خبرنگار چرام  با اشاره به روستاهایی که باید در آن‌ها شورای اسلامی تشکیل شود،بیان کرد: ۲۸ روستا در بخش مرکزی چرام وجود دارد که باید شورای اسلامی در آنها تشکیل شود و تاکنون در 20 روستا منصوب و در۱۸روستای دیگر آن ابلاغ شده است و دوتای دیگرنیز در حال پیگیری است.

 

الیاس افسردیر با اشاره به انتصاب دهیاران روستای کره شهبازی و بردیان،گفت: طبق قانون ۵۲ و ۵۳ اگر دهیار پس از ۱۵ روز مشخص نشود، شورا باید استیضاح کند.

 

 وی افزود: طبق استعلام گرفته شده از استانداری، اعلام شد که دهیار قبلی کار خود را ادامه دهد تا وضعیت مشخص شود.

 

 بخشدار مرکزی چرام ادامه داد:۶ جلسه با معتمدین و اعضای شورا گرفته و پیشنهاد داده شد که مشکلات اعضای شورا میان خودشان حل شود.

 

افسردیر عنوان کرد: فرصتی را خواستار شدند تا مشکلات حل شود و در نهایت هر گزینه‌ای که شورای اسلامی این دو روستا انتخاب و معرفی کنند، پس از دریافت پاسخ های امنیتی و استعلامات، ابلاغ آن دهیار را انجام می دهیم.

 

بخشدار مرکزی چرام در ادامه بیان کرد:تاخیر در انتصاب این دو دهیار برای مسائل امنیتی و وضعیت مردم روستا بود اما تاکنون هیچ گونه فعالیتی در این روستاها متوقف نشده و ادامه دارد.

 

وی با اشاره به واگذاری پروژه ها و حقوق دهیاران این دو روستا عنوان کرد:پروژه ها به صورت پیمانی و امانی صورت می‌گیرد و فعالیت‌هایی که به پیمانکاران داده می‌شود،جزو معاملات متوسط است که این نوع معاملات طبق قانون به مناقصه گرفته نمیشود.

 

افسردیر در ادامه گفت: از طرفی برای دادن پروژه ها باید از ۳نوع شرکت استعلام بها بگیرند و به تایید کمیسیون معاملات که متشکل از دهیار،مسئول مالی دهیاران و نماینده شورای اسلامی روستاست، برسد.

بخشدار مرکزی چرام تصریح کرد: تاکنون هیچ گونه پروژه‌ای بدون تایید کمیسیون معاملات و استعلام بها به فردی داده نشده است و بخشدار نیز هیچگونه نقشی در این ماجرا ندارد.

 

وی با اشاره به حقوق و دستمزد دهیاران موقت روستای کره شهبازی و بردیان چرام عنوان کرد: تا زمانی که دهیار جدید معرفی شود، حقوق و دستمزد این دو دهیار همانند سابق پرداخت می شود.

 

افسردیر با اشاره به نشر گزارشات رسانه‌ها و سایت‌های خبری بیان کرد: درست است که مسئولان مشکل دارند اما باید پیشنهادات رسانه و اظهار نظر مسئولان در گزارشات درج شود.

 

وی افزود: تخریب یک فرد یا مسئول در ابتدا خیانت خبرنگار به نظام ،دولت و ملت است و هیچ خبرنگاری نی‌تواند به بنده عزت یا ذلت دهد چرا که این مورد دست خداوند است.

 

بخشدار مرکزی چرام در پایان گفت: رسانه‌ها بدنبال دشمنی میان مسئولان نباشند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی