نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. بهمن 1396 - 10:17
شهيد حميد جابرزاده متولد1348در دومين نوبت حضور خود در جبهه در عمليات بيت المقدس 2 در ميان کوههاي استراتژيک ماووت عراق در 5بهمن سال66 به شهادت رسيد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل و به نقل از چرام، شهيد حميد جابرزاده متولد1348در دومين نوبت حضور خود در جبهه در عمليات بيت المقدس 2 در ميان کوههاي استراتژيک ماووت عراق در 5بهمن سال66 به شهادت رسيد.

 

زنذگي نامه شهيد :

شهید تحصيلاتش را تا دوم دبيرستان با موفقيت پشت سر گذاشت و در همين زمان که امت اسلامي درگير نبردي شرافتمندانه بود با رها کردن درس از طريق بسيج پاي در عرصه مبارزه نهاد و در پشت جبهه نيز با پايگاههاي مقاومت همکاري فعالانه از خود نشان داد.

 

وي در دومين نوبت حضور خود در جبهه در عمليات بيت المقدس 2 در ميان کوههاي استراتژيک ماووت عراق به شهادت رسيد و تا چندين سال پيکر پاکش مفقود بود و در همين زمان مادر دلسوخته او جان به جان آفرين تسليم کرد.

 

وصیت نامه شهید حميد جابرزاده

بسم الله الرحمن الرحيم 
به نام الله پاسدار حرمت خون شهيدان

با درود و عرض احترام به پيشگاه مبارك حضرت مهدى (عج) و با آرزوى سلامتى براى نايب بر حقش امام خمينى و آرزوى موفقيت براى تمام خدمتگزاران ودست اندركاران .

 

اول و در نخست از خداى خويش طلب بخشش مى نمايم و سپس از شما ملت عزيز و تمامى كسانى كه اين وصيت بدستتان مى رسد مى خواهم كه مرا حلال كنيد .

و بعد هم به عنوان يك برادر كوچكتر از شماها مى خواهم سخنى چند بگويم : 
اينجانب حميد جابرزاده در اين لحظه كه اين وصيت را مى نويسم دل از دنيا بريده ام و به هيچ چيز دنيوى علاقه اى ندارم و براى دنيا به اندازه ذره ای ارزش قائل نمى شوم و فقط به فرداى قيامت مى نگرم و براى هيچ چيز به اندازه كشته شدن در راه اهداف حق احترام قائل نمى شوم .

كاش مى توانستم در يكى از حملات حق عليه باطل شركت كنم و سهم خود را نسبت به اين جنگ ادا كنم . 

 

هم ميهنان عزيز و همشهري هاى گرامى ، همانطوريكه مى دانيد انقلاب ماهمانند يك درخت عظيم در حال رشد كردن است و بايد كه سايه اسلام را بر سراسر دنيا بيفكند .

و اين درخت احتياج به آبيارى دارد و آب مورد استفاده اين درخت خون است ، خون شهيدان جان بركف است ، خون كسانيكه به نداى حسين زمان لبيك گفته اند و جان خويش را به بهشت برين دادند و منزلى ابدى در سراى باقى خريدند .

 

اى برادرهاى عزيز و اى خواهرهای محترمه بيائيد و به نداى امام خويش گوش فرا دهيد به خداوند قسم هركه به فرمان امام لبيك بگويد راه حسين را پيموده است ، و از خواهران گرامى مى خواهم كه زينب وار ادامه دهنده راه شهيدان باشند .

اى برادرها و اى خواهرهای محترمه من بعنوان يك برادر كوچكتر از شماها خواهش دارم كه كينه ها را دور بريزيد و در قلب هايتان تخم مروت و دوستى بپراكنيد ، بيائيد از دغدغه زندگى به دور باشيد و جز حقيقت سخن ديگر نگوئيد ، بيائيد تا با وحدت بيش از پيش بر دهان ياوه گويان بزنيد .

 

اى برادرها از شماها انتظار دارم كه مطمئن تر ، پرشتاب تر و دقيق تر از گذشته ، گامهايتان را بر مسيرى كه برگزيده ايد برداريد و در كشتزار حيات بذرآگاهى ، عشق و اخلاص بيفشانيد تا فردائى سبز و معطر و پرطراوت را «مقصد» صدق فوز و فلاح بيابيد .

 

امروز كه معلم بزرگ قرن در كوچه باغهاى شهادت فرياد مى زند و از متن خون وايثار و حماسه ، افق هاى باز و روشن فردا را نشانمان مى دهد بكوشيم تا واژه فريادش را در حنجره هايمان و نكته نكته پيام بلندش را در جانمان در وجودمان و در حركتمان بنشانيم كه فردا سخت نيازمند ماست.

نيازمنديهائى كه از خويش گسستند و به خدا پيوسته باشد ، نياز ضد آنانى كه در كلاس گسترده آن سرزمين از لبان خون آلود شهيدان پيام آموخته اند و از لوسيماى راست قامتان خط شرف وشهادت عظمت و شكوه ايمان و عشق خوانده اند . 

از شما عزيزان انتظار دارم كه به نداى حسين زمان لبيك بگوئيد و آزادى را امضاء كنيد و توحيد را ندا دهيد و كالاى جانتان را به بهاى بهشت به پيشگاه محبوبتان عرضه نمائيد و با پاى عشق تا قله فلاح برسيد و با تبر معرفت و ايمان رشته جاذبه هاى فريباناك زندگى و كششها و وسوسه‌هاى ارزش  شكن انسانى را بشكنيد و از سنگلاخ تعلق و معبر تنگ دلبستگى با پاى اراده و ايمان بگذريد . 

 

پدر و مادر گرامى : 
افسوس كه نتوانستم زنده بمانم تا كه شايد در پيروى بتوانم كمكى از ميلياردها كمك شما را جبران نمايم ، من نمى گويم كه گريه نكنيد مى دانم كه گريه خواهيد كرد اما هر وقت كه خواستيد كه در فراق من گريه كنيد به ياد شهيدانى بگرييد كه هيچ خبرى از آنها بدست نيامده است و يا آنهايى كه به تن خويش سرندارند . 

برادران مهربانم : نمى دانم كه چه بيان كنم فقط از شما مى خواهم كه به والدينمان كمك كنيد و با آنها بخوبى رفتار كنيد . 
از خواهرانم : 
مى خواهم كه رفتارى زینبى در پيش بيگيرند . 
در آخر از همگى شما التماس دعا دارم . 
خدايا خدايا تا انقلاب مهدى 
حتى كنار مهدى خمينى را نگهدار 

 

پيام شهيد:

اي برادرها و اي خواهر های محترم! من به عنوان يک برادر کوچکتر از شماها خواهش دارم که  کينه را دور بريزيد و در قلبهايتان تخم مروت و دوستي بپراکنيد ؛بياييد از دغدغه زندگي به دور باشيد و جز حقيقت سخن ديگر نگوييد....

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا