نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. بهمن 1396 - 8:24
ماجرای نجات جوان باشتی را از زبان رئیس هلال احمر باشت بشنوید؛
نجات جوان باشتی در ارتفاعات شلال دون باشت توسط اهالی روستا
جوان 31 ساله باشتی که در ارتفاعات کوه دوگوشی منطقه شلال دون گیر افتاده بود توسط اهالی روستا و نیروهای امدادی هلال احمر نجات پیدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  باشت نیوز؛ طی تماسی با هلال احمر شهرستان باشت خبر از گیرافتادن جوان باشتی در ارتفاعات شلال دون باشت را دادند که با پیگیری های سریع و به موقع تیم هلال احمر باشت با ارژانس  115باشت و تیم کوهنوردی گچساران به محل اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر باشت در گفتگو با خبرنگار باشت نیوز گفت: روز گذشته طی تماس اهالی روستا با این پایگاه امدادی و تماس دوستان این جوان که در ارتفاعات کوه دوگوشی در بالای روستای منصور آباد گیر افتاده است و مشکل قلبی دارد سریعا پیگیر موضوع شدیم.

وی افزود: با هماهنگی با تیم کوهنوردی گچساران و  اورژانس 115 به محل رفتیم.

سید مهدی محمدی از پیدا شدن جوان به دست اهالی روستا خبر دادو عنوان کرد: بعد از تماس این جوان با دوستان خود اهالی روستا وی را در ارتفاعات پیدا کردند.

وی ادامه داد: این جوان در تیم ابوذر باشت فوتبال بازی کرده بود و با اطلاع پدرش که گوسفندانشان در کوه جامانده است به کوه رفت و بدون خوردن غذا و ضعف بدنی در ارتفاعات باعث تنگی نفس و بدحالی وی شد.

محمدی تصریح کرد: ساعت 19:30 دقیقه  این جوان پیدا شد و تیم 115 اورژانس باشت پس از کمک های اولیه  با برانکارد جوان 31 ساله را به پایین کوه انتقال دادندو به درمانگاه منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر باشت اظهار کرد: تیم کوهنوردی گچساران به دلیل مسافت زیاد دیر رسیدند اما در بیمارستان به ملاقات این جوان رفتند.

وی گفت: جوان 31 ساله باشتی پس از مداوای اولیه به گچساران انتقال داده شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی