نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. بهمن 1396 - 9:19
خواننده جوان کهگیلویه و بویراحمدی در برنامه تلویزیونی شبکه شما (ترانه باران)به صورت زنده قطعاتی از موسیقی اصیل این استان را اجرا و در نظرسنجی مردمی این برنامه توانست رتبه اول را بدست آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ سهام صالحی خواننده هم استانی شب گذشته در برنامه تلویزیونی شبکه شما (ترانه باران)به صورت زنده به عنوان نماینده کهگیلویه و بویراحمد ایفای نقش کرد و مقام اول را برای استان و موسیقی استان در رقابت با ۶ استان کسب کرد.

در این برنامه تلویزیونی علیرضا طلیسچی و فریدون آسرایی از خوانندگان مطرح کشور نیز حضور داشتند اما علاقه مندان به موسیقی اصیل کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامک به نظرسنجی برنامه (ترانه باران) سهام صالحی را به عنوان انتخاب اول خود برگزیدند.

 

پیش از این نیز کاظم کریمی خواننده محبوب کهگیلویه و بویراحمدی با حضور در این برنامه با بزرگان عرصه موسیقی کشور همچون سالار عقیلی به رقابت پرداخت که توانست مقام نخست را در نظر سنجی مردمی این برنامه از آن خود کند.

برنامه تلویزیونی «ترانه باران» با موضوع موسیقی و فرهنگ نواحی ایرانی، هر شب ساعت ۲۱:۰۰ به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه «شما» پخش می‌شود.

این برنامه به صورت هفتگی روی آنتن شبکه «شما» می‌رود سعی دارد موسیقی با کلام در فرم‌های سرود، ترانه و تصنیف را در ساختارهای مختلف آن در اقصی نقاط کشور مورد توجه قرار دهد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا