نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. بهمن 1396 - 10:39
در مراسم تکریم و معارفه معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری مطرح شد؛
محنایی:در زمان 6 استاندار خدمت کردم / از سربازی به معاونت استانداری رسیدم/ بیان تلخ ترین و شیرین ترین خاطرات
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: رتبه بیکاری در استان 24 است که این بهبودی به خاطر برنامه هایی که در استان برگزار شده، کسب شده است و گوهرگانی از مدیران باسابقه و کارکشته استان است که با مدیریت در حوزه جها کشاورزی و عطف به سطح کشاورزی و دامداری در استان می تواند مثمر ثمر قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ صبح امروز مراسم تکریم و معارفه معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری با حضور استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد معاون پیشین اقتصادی استانداری گفت: محنایی با 7 سال در استانداری یکی از مجرب ترین مدیران استان در رده های مختلف است و حوزه معاونت اقتصادی استانداری کارگروههای مختلفی را سرپرستی می کند و در این راه مسوولیت های مهمی برعهده دارد.

وی افزود: رتبه بیکاری در استان 24 است که این بهبودی به خاطر برنامه هایی که در استان برگزار شده، کسب شده است و گوهرگانی از مدیران باسابقه و کارکشته استان است که با مدیریت در حوزه جهاد کشاورزی و عطف به سطح کشاورزی و دامداری در استان می تواند مثمر ثمر قرار گیرد.

 

در ادامه مجید محنایی گفت:  سعی می کنم تشکر و تقدیر را کمتر کنم تا از تذکر استاندار در امان بمانیم واز پدر، مادر و همسر و فرزندان خود که به عنوان یک روستا زاده تشکر می کنم.

وی افزود: در زمان اول خدمت استاتداری به عنوان یک سرباز بودم که بعداً  به لطف سید رضا توفیقی در جهاد کشاورزی، در منصب مدیر جهادکشاورزی گچساران توفیق خدمتم داشتم.

 

در زمان 6 استاندار در استانداری خدمت کردم 

معاون سابق اقتصادی استانداری تصریح کرد: در زمان 6 استاندار در استانداری خدمت کردم و جناب استاندار شاید دیگر فرصتی پیش نیاید ما مجبوریم حرفهایمان را بزنیم شاید به مرز بازنشستگی دست پیدا کنیم و دیگر فرصت پیدا نکنیم.

استاندار در برابر مقدمه طولانی محنایی گفت: ما در فامیل به خاطر عاطفه ای که داریم وقتی یکی از اقوام وارد مجلس می شد تا به تک تک همه دست نمی داد از لحاظ وجدانی راحت نبود. (لبخند)

 

خاطرات معاون سابق امور اقتصادی استانداری

محنایی تصریح کرد: سعی کردم در مدت خدمتم در استانداری تمام تلاش و حرفم در راستای رضایت خداوند و کرامت مردم باشد و در کنگره شهدای استان سردار بوعلی آنقدر از من تشکر کرد که شما دین خود را به خانواده شهدا ادا کردید که همیشه از آن به عنوان خاطره شیرین از آن یاد می کنند و خاطره تلخ در این چهارسال این بوده است که هم پدرم، هم مادرم، هم خواهرزاده ام و هم نوه ام را ازدست داده ام.

 

وی بیان کرد: از استاندار می خواهم که اتاق فکر را با همکاری نخبگان استانی در جهت عمران و آبادی پیگیر باشند.

استاندار در ادامه تصریح کرد: از یکی از فرزندان صادق این استان قدردانی می کنم  و ادامه کار را به یکی دیگر از فرزندان این خطه واگذار کنیم.

 

وی افزود: ما اگر پیام های رهبری را در عید نوروز سالهای قبل از 83 به بعد را بررسی کنیم همانا دغدغه اقتصادی است و واقعیت این است که دغدغه مردم ما اشتغالزایی و سرمایه گذاری است.

 

استانداری علاوه بر امنیت، اقتصاد را دنبال می کند

احمدی تصریح کرد: نگاه و رویکرد وزارت کشور از یک نگاه امنیتی فاصله گرفته و در حوزه های استانداری علاوه بر امنیت، صراط اقتصادی را دنبال می کند و نقش معاونت جایگاه اقتصادی روز به روز تخصصی تر می شود و چون  اکثر نگاه ها جزیره ای است اگر راهکاری اندیشیده نشود موجب می شود که مدیریت ما مدیریت پرهزینه شود.

 

استاندار بیان کرد: ما اعتقاد داریم باید مردم را همراه خود داشته باشیم و برای این کار باید امید و اشتغال و اقتصاد معیشتی مردم را مدنظر قرار دهیم و همه ما باید بدانیم که همه این آمد و رفت ها گردش طبیعی است و آنچه می ماند خدمت های صادقانه به مردم است.

 

وی با بیان اینکه در این مدت سعی و تلاش محنایی  در خدمت ایشان بودم مایه ستایش است، بیان کرد: گوهرگانی از فرزندان استان است که در یکی از نهادهای گسترده کشوری خدمت می نمود که وجود مدیریتی، وی را در مقوله های مختلف کشاورزی و... در سفرهای استانی به وضوح می بینم.

 

احمدی اظهار کرد: چون از جای جای استان خبر دار است و تجربیاتی که در استان دارد یکی از دلایل انتخاب وی به سمت معاونت استانداری است و کسی را در این استان سراغ ندارم که به اندازه گوهرگانی از مسایل و مشکلات روستایی اطلاع داشته باشد.

 

استاندار با بیان اینکه دو نکته عرض کنم، گفت:  در آستانه دهه فجر قرار داریم که ثمره هزاران شهید و ایثارگر است که باید این دستاورد بزرگ را قدر بدانیم و در برگزاری این دهه شورآفرین نهایت تلاش را داشته باشیم و در ماههای پایانی سال هستیم که برای نشاط مردم مسوولان تلاش کنند که ثبات بازار بوجود آید.

 

در ادامه گوهرگانی به عنوان معاون منصوب شده امور اقتصادی استانداری گفت: از همه مردم و اصحاب رسانه ها و نماینده ای استان که بر روی معاونت اینحانب به توافق رسیدند کمال سپاس دارم.

 

وی تصریح کرد: امیدوارم همه مسوولان که دغدغه اشتغال دارند را با همت و تلاش و مساعدت دیگر همکاران برطرف نماییم و استاندار توقعات زیادی از من دارند که  تمام تلاشم این است که در کارگروههای مختلف در روند تسهیل و سرعت گیری تولید و اشتغال تلاش نماییم.

در ادامه گوهرگانی بیان کرد: یکی از اولویت های پیگیری در استان مصوبات سفر رییس جمهور است که ما بخش اقتصادی را به جد پیگیری خواهم نمود و هر موردی که باعث اشتغالزایی و تولید را با نهایت تلاش مورد نظر قرار خواهم داد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی