نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. بهمن 1396 - 8:20
مراسم معارفه معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با حضور مدیرکل، معاونین،روسای ستادی و شهرستانی و جمعی از پرسنل در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در ابتدای این مراسم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت وجود یک هماهنگ کننده ی توانمند در پست معاونت فنی و نظارت اظهار کرد: با توجه به بلاتصدی بودن معاون فنی و نظارت در این اداره کل برآن شدیم تا فردی توانمند و با تجربه و دارای سلامت کاری و اخلاقی را در این پست منصوب کنیم.

خوان پایه در ادامه افزود: برای ایجاد هارمونی و هماهنگی و نظارت مناسب در تسریع روند اجرای پروژه های این حوزه به این جمع بندی رسیدیم که از تجارب و دانش جناب آقای مهندس مهدی نوری پور در این حوزه بهره ببریم،تا پروژه های عمرانی در این بخش با کیفیت بهتر و مطلوب تری با توجه به دورنمای هدف ها و اولویت های ترسیم شده انجام شود.

در بخشی از متن این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت بعنوان سرپرست معاونت فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان منصوب می گردید.

شایان ذکر است نوری پور سوابقی از جمله: بازبین فنی، بازرس فنی و رییس اداره ماشین آلات اداره کل راه و ترابری سابق و راه و شهرسازی استان ، مدیر پروژه های امانی اداره نگهداری راه های روستایی راه و شهرسازی، مسئول جذب مشارکت های مردمی راه و شهرسازی و جانشین مدیریت راهداری راه و شهرسازی استان و رییس نگهداری راههای روستایی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان را در کارنامه کاری و اجرایی خود دارد.

نوری پور دارای مدرک فوق دیپلم مکانیک، لیسانس مهندس عمران و فوق لیسانس برنامه ریزی شهری می باشد. وی در حال حاضر با حفظ سمت سرپرستی اداره نگهداری ابنیه فنی راههای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد به معاونت فنی و نظارت این اداره کل منصوب شده است.

منبع: روابط عمومی اداره راهداری استان

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی