نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. بهمن 1396 - 11:14
نبود روشنایی در برخی خیابان ها و کوچه های شهر یاسوج با گلایه شهروندان همراه بوده است که نیاز است مسئولین نسبت به بررسی و رفع این معضل اهتمام لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ روشنایی کوچه ها و معابر وخیابان ها در مناطق مختلف شهرستان بندرعباس به ویژه در مناطق قدیمی و حاشیه ای به عنوان یکی از مطالبات مردم بوده که تاکنون سبب مرگ چندین شهروند شده است.

همان طور که می دانید امنیت در گرو روشنایی است و اگر این مسئله تامین نشود امنیت شهر به خطر خواهد افتاد و جای بسی سوال است که یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران چرا این گونه معضلات، تاریکی کوچه ها و معابر را داشته باشد؟
 
یاسوج شهری است که با عنوان پایتخت طبیعت ایران  شناخته می شود که همین موضوع با عث شده است که خیل عظیم گردشگران را به خود جذب کند و این موضوع می طلبد که زیرساخت ها و امکانات حضور گردشگران از جمله سیستم های روشنایی به عنوان دغدغه ای در راستای خدمات دهی و خدمت به شهروندان ، گردشگران و مسافران مورد توجه قرار گیرد و در فاصله دو ماه تا عید نوروز، روشنایی خیابان ها و معابر به عنوان یکی از مسائلی که زیرساخت های شهری به آن نیازمند است، بررسی و مرتفع گردد.
یکی از شهروند خبرنگاران این پایگاه اطلاع رسانی با ارسال تصاویر از وجود این معضل در شهرک جهاد شهر یاسوج خبر داد و گفت: خیابان های شهرک جهاد بسیار تاریک است که نیاز است مسئولین نسبت به نصب چراغ روشنایی در کوچه ها و خیابان ها اهتمام ورزند.
بنا بر گفته های این شهروند یاسوجی این موضوع امنیت این خیابان ها را به خطر انداخته است و باعث شده است که شاهد سرقت در این خیابان ها باشیم.
 
در حالی که بخشی از هزینه دریافتی از فیش های سازمان توزیع نیروی برق به عوارض و آبونمان برمی گردد باید از این هزینه ها برای رفع مشکلاتی که در سطح شهر وجود دارد استفاده گردد تا شاهد رفع این مشکلات و رضایت شهروندان از این سازمان باشیم.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی