نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. بهمن 1396 - 10:43
فرماندار شهرستان بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 93 پروژه عمرانی با اعتبار 105میلیارد تومان و اشتغالزایی برای بیش از 850 نفر خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل صبح زاگرس همزمان با آغاز دهه فجر، زنگ انقلاب در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد و جمعی از مسئولین استانی با حضور در مدرسه ام ابیها(س) شهر یاسوج در این مراسم شرکت کردند .

فرماندار شهرستان بویراحمد در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت:حضرت فاطمه بانویی است که بشریت را به هم پیوند زده است، در توصیف و بزرگی ایشان همان بس که هیچ توصیفی نمیتوان کرد و باید گفت که فاطمه فاطمه است.

کناری بیان کرد: دهه فجر خواستگاه ارزش های اسلام است و روزی است که ملت از یوغ رژیم بیرون آمدند، یاد و خاطره امام خمینی هیچگاخ فراموش نمی شود مردان بزرگ خاطره و تاریخ نیستند بلکه همیشه ماندگارند.

وی افزود: بعد از گذشت چهل سال، انقلاب اسلامی ایران همچنان با رهبری مقام معظم رهبری و بدون تکیه بر هیچ قدرت بین المللی می درخشد، قبل از انقلاب کشور و استان شرایط خوبی نداشت، وضعیت معیشت و عمران ابادی مناسب نبود بهداشت و درمان خوب نبود اما به برکت نظام و انقلاب اسلامی در این استان که کمتر از یک درصد وسعت کشور را به خود اختصاص داده است؛ ده ها هزار دانشجو، پزشک،متخصص،پرشکان مطرح دنیا رشد کرده اند که این به برکت انقلاب اسلامی و خون شهداست.

فرماندار بویراحمد ادامه داد: دولت ها زحمات زیادی در استان کشیدند، در این دهه فجر افتتاح رسمی 90 پروژه را خواهیم داشت که سه پروژه کلنگ زنی شده است، امروز چهار پروژه افتتاحی در مارگون ولوداب داریم که غیر رسمی افتتاح می شود.

کناری در ادامه به افتتاح پروژه های دیگر اشاره کرد و گفت: روز شنبه افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه با اعتبار 105 میلیارد تومان را داریم که برای 855 نفر اشتغال زایی خواهد کرد .

وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: گاهی اغتشاشاتی توسط ضد انقلاب انجام می شود اما مردم هیچگاه عزت خود را با هیچ چیز عوض نمی کنند و همراه انها نمی شوند، در حالی زنگ پیروزی را به صدا در می اوریم که سراسر تاریخ این مردم پر از دلیری و شجاعت است، مردمی که در جنگ تنگ تامرادی و گجستان جنگیدند حتما اینده گان در مقابل این دلیری و شجاعت مردم سر تعظیم فرو می اورند، ما مسولان وظیفه داریم مردم را در تصمیم گیری های خود شریک کنیم و از دلسوزی های انها استفاده کنیم و آن ها را فقط در راهپیمایی ها نخواهیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا