نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. بهمن 1396 - 11:50
نماینده بویراحمد و دنا در آیین گرامیداشت دهه فجر گفت: امروز همه کسانی که امکان دسترسی به تریبون دارند بگویند که حرکت انقلاب اسلامی نظامی رو به جلوست و بعد از چهل سال وقتی به مسیر انقلاب نگاه می کنیم، زاویه ای با اهداف اصلی خود نداشته است که دلیل آن حضور مردم و رهنمودهای رهبر انقلاب و تلاش مسئولان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ زارعی نماینده بویراحمد و دنا صبح امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت:این افتخار را داشته باشیم که در مسیر اسلام و اهل بیت و توسل به ائمه اطهار بتوانیم مسیر خود را انتخاب کنیم.

وی افزود: پیروزی این انقلاب به واسطه همین اندیشه و همین باور شکل گرفته است باید خود را محتاج اهل بیت بدانیم در غیر این صورت شاید سعادتی هم نتوانیم بدست بیاوریم. 
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس تصریح کرد: امروز مصادف است با پیروزی انقلاب اسلامی، اوج حضور و همبستگی مردم در انقلاب اسلامی است که هم اکنون نیز  تجلی پیدا خواهد کرد و از همه مردم که دلشان در گرو انقلاب اسلامی است و به این انقلاب عشق می ورزند، می خواهیم که در این یوم الله شرکت کنند.

زارعی بیان کرد:22 بهمن امسال بسیار مهم است چرا که  در طول این چند سال با برکت انقلاب اسلامی دشمنان از توطئه فروگذار نبودند و در هر برهه ای توطئه هایی را انجام دادند 
وی اظهار کرد: با همه امکانات آمدند که انقلاب اسلامی را ساقط کنند اما نتوانستند؛ اگر می گوییم 22 بهمن امسال بسیار حساس است به دلیل شرایط خاص امروزی است چرا که همه تربیبون ها باید فریاد وحدت،همدلی و هم افزایی سر دهند  و دشمن از کوچکترین کوتاهی سوء استفاده می کند.
نماینده بویراحمد و دنا با بیان اینکه خواست شهدا و امام این است که وحدت و برادری را حفظ کنیم، ابراز داشت: این توطئه ها علیه نظام اسلامی است چون 39سال مردم در برابر توطئه های آنها ایستادند و همه نقشه های آنان را نقش بر آب کردند وایستادگی و وحدت مردم  باعث شد بغض دشمن به این نظام بیشتر شود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی نقطه امید کشورهایی است که از کشورهای استکبار به ستوه آمده اند و دشمنی صهونیست با ایران ادامه دارد زیرا ایران نه حقوق ملتی را پایمال کرده و نه خیانتی کرده است .

زارعی بیان کرد: خیانت ملت ایران این است که می گوید استقلال، آزادی  و جمهوری اسلامی و همیشه فریاد حمایت از مظلومان را سر می دهد.

وی افزود: مشکلاتی در حوزه اقتصاد است اما هدف گذاری در حال انجام است و بخش عمده ای از مشکلات اشتغال و اقتصادی را بر طرف می کند که در مجلس کلیات آن تصویب شده است و  سراسر بودجه متکی با منافع مردم و خواست مردم و نیازهای مردم است.

نماینده بویراحمد و دنا در این آیین اظهار کرد: امروز همه کسانی که امکان دسترسی به تریبون دارند بگویند که حرکت انقلاب اسلامی نظامی رو به جلوست و بعد از چهل سال وقتی به مسیر انقلاب نگاه می کنیم زاویه ای با اهداف اصلی خود نداشته است که دلیل ان حضور مردم و رهنمودهای رهبر انقلاب و تلاش مسئولان است.

وی در ادامه تصریح کرد: از این پیچ تاریخی عبور می کنیم چرا که ظرفیت این ملت عبور از این شرایط را به طور کامل ممکن می کند و  حضور در راهپیمایی امسال کاری بزرگ خواهد بود زیرا دشمنان نگاهشان را به حضور مردم متمرکز کرده اند توطئه ها وجود دارد و حفظ وحدت و برادری امروز همان حرکت و نگاه برای عبور انقلاب از این شرایط لازم و قطعا انقلاب از این شرایط عبور می کند. 

زارعی در پایان گفت: روحیه انقلابی ما باید بیشتر از گذشته باشد و راهی را که شهدا جانشان را تقدیم کردند را پاس بداریم.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی