نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. بهمن 1396 - 18:21
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در نشست خبری ویژه برنامه مقاومت بسیج این ناحیه را به مناسبت آغاز دهه فجر اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ، گفت:ما در مجموع 30عنوان برنامه برای اجرا به مناسبت گرامیداشت سالروز دهه پرفروغ فجر در سطح شهرستان داریم.

سرگرد باقر پسنده با تبریک آغاز دهه فجر، تصریح کرد : امروز و همزمان با سالروز لحظه ورود امام راحل(ره) به میهن، رژه موتوری را از ورود شهر لیکک تا گلزار شهدای گمنام شهرستان را داشتیم که بعد از رژه مردم و مسئولان حاضر در مراسم رژه، به غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا پرداختند.

پسنده گفت: دیدار با امام جمعه شهرستان،حضور بسیجیان و پاسداران در نماز جمعه بصورت گسترده و منظم، مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی جشن های انقلاب، برگزاری نشست های بصیرتی، اردوهای جهادی، غبارروبی گلزار شهدا ، برپایی نهضت روشنگری از برنامه های ناحیه مقاومت بسیج بهمئی برای گرامیداشت دهه فجر امسال است.

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های کوه پیمایی، تنیس، فوتسال و طناب کشی در بین بسیجیان شهرستان از دیگر برنامه های مهم ما در این ایام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در پایان با اشاره به اجرای چندین طرح موفق اشتغالزایی با حمایت بسیج سازندگی شهرستان، گفت: سرکشی از طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج با حضور مسئولان شهرستان با هدف شناسایی و معرفی کارآفرینان برتر عرصه اقتصاد مقاومتی در ایام دهه فجر امسال در دستور کار ماست.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی