نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. بهمن 1396 - 22:59
ورزشکار نوجوان بهمئی و شانس اول استان کهگیلویه و بویراحمد برای کسب سهمیه انتخابی تیم ملی در رشته وشوو، به دلیل تصادف از شرکت در مسابقات جا ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ فاطمعه معظمی، وشوو کار مدال آور شهرستان بهمئی و استان کهگیلویه و بویراحمد که قرار بود در مسابقات انتخابی تیم ملی به کرج سفر کند، با تصادف شدید خودرو در مسیر ماهشهر به اهواز، از مسابقات جا ماند.

معظمی در گفت و گو با خبرنگار آوای ماغر افزود: روز سه شنبه در مسیر ماهشهر به فرودگاه اهواز تصادف کردم که ماشین واژگون شد و دچار آسیب از ناحیه سر و صورت شدم.

این ورزشکار نوجوان بهمئی گفت: در این تصادف فک و صورتم آسیب دید و تعدادی از دندانهایم شکست.

معظمی خاطرنشان کرد:متاسفانه از روز تصادف تاکنون هیچ مسئولی از استان وشهرستان از بنده سراغی نگرفت و با توجه به اینکه پدرم با اصرار مسئولان هیئت استانی اجازه داد در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کنم، از بی توجهی این مسئولان گلایه مند هستم.

وی افزود: پدرم بعد از اصرار مسئولان استانی مبنی بر اینکه بنده یکی از شانس های اول استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابی تیم ملی هستم، اجازه داد شرکت کنم و الان از برخورد سرد مسئولان در یک احوالپرسی ساده، بسیار نارحت است.

معظمی گفت: بنده به عنوان یک ورزشکار انتظار دارم مسئولان به ما اهمیت دهند و در سختی ها ما را تنها نگذارند.

این ورزشکار نوجوان بهمئی در پایان گفت: بنده 5 سال است که به صورت حرفه ای وشوو کار می کنم و در ده ها مسابقه استانی، منطقه ای و کشور شرکت کردم و مقام آوردم و همه مسئولان هیئت وشوو استان و شهرستان می دانند که در صورت حضور در این اردو، شانس اول استان برای دعوت به تیم ملی بودم ؛بنابراین بی توجهی مسئولان به بنده جای سوال دارد.

انتهای پیام/
برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی