نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. بهمن 1396 - 10:05
بهره برداری و کلنگ زنی طرح های مختلف صبح امروز با حضور معاونت سیاسی امنیتی استاندار، معاونت عمرانی، مدیر کل برنامه و بوجه و فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولین استانی در غیبت نماینده بویراحمد و دنا در مجلس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ صبح امروز آیین بهره برداری و کلنگ زنی طرح های مختلف با حضور معاونت سیاسی امنیتی استاندار، معاونت عمرانی، مدیر کل برنامه و بوجه و  فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولین استانی در غیبت نماینده بویراحمد و دنا در مجلس  برگزار شد.

افتتاح مدرسه سه کلاسه در موردراز بویراحمد

در ابتدای این بازدید، مدرسه سه کلاسه در موردراز بویراحمد افتتاح شد که این مدرسه با زیربنای فضای آموزشی 258 متر مربع است که شامل سه کلاس درس، قسمت اداری و نمازخانه، آبدارخانه و سرویس بهداشتی است که مجموع زیربنای این طرح 274 متر مربع، محوطه سازی 1000 متر مربع، 22 متر مربع سرویس بهداشتی، 150 متر دیوار متر مربع و با اسلکت بتونی است.

گفتنی است که اعتبار این پروژه 370 میلیون تومان است که از 320 میلیون تومان از سوی پیمانکار پروژه دریافت گردیده است و تامین اعتبار آن را بنیاد خیریه علوی و از محل اعتبارات ملی تخریب و نوسازی مدارس تامین شده است.

افتتاح طرح تصفیه روغن موتور و گریس

طرح تصفیه روغن دنده ماشین و گریس با مشارکت بانک صنعت و معدن با 3 میلیارد و 500 میلیون تومان و با اشتغالزایی 12 نفر به صورت مستقیم و 20 نفر به صورت غیر مستقیم  و با ظرفیت تولید 250  تن سالیانه افتتاح گردید.

دبیرستان متوسطه شهدای بانک ملت در مادوان سفلی به بهره برداری رسید

مدیر کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد  گفت:  این مدرسه شامل 9 کلاس ، 1630 مترمربع زیربنا، دارای 23 اتاق، 2 آزمایشگاه، فضای اداری اتاق مشاوره، تکثیر و سالن چند منظوره است که با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان، که 320 میلیون تومان به صورت مشارکتی بانک ملت بوده است و مابقی آن اعتبارات استانی بوده است .
محرابی تصریح کرد : 800 دانش آموز ابتدایی در این منطقه تحصیل می کنند که با بهره برداری از این مدرسه در دو شیفت صبح و عصر مشغول به تحصیل می شوند.
وی افزود: سالانه بیش از 650 کلاس درس به کلاسهای درس مدارس استان اضافه می شود.
گفتنی است مدرسه 12 کلاسه مادوان بویراحمد با مشارکت بانک ملت و  با حضور مسئولین استانی افتتاح گردید.
 

افتتاح پروژه آبرسانی شهدای گوشه و مزدک

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی :پروژه آبرسانی گوشه و مزدک با 23 کیلومتر شبکه توزیع و احداث مخزن به ظرفیت 1000 متر مکعب، 40000 متر مربع آسفالت امروز افتتاح گردید.

وی تصریح کرد: نصب 800 فقره انشعاب آب، آبرسانی به 4 روستا با 998 خانوار و 5000 نفر جمعیت از مواردی است که در این پروژه وجود داشته است.

پاسره بیان کرد: اعتبار این پروژه 25 میلیارد ریال است که  از محل تامین صندوق توسعه ملی تامین شده است.

وی بیان کرد: در سال 96، 114 پروژه آبرسانی در استان با اعتبار 650 میلیارد ریال تعریف شد که 10 پروژه با اعتبار 54 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و 16 روستا با جمعیت 1984 خانوار از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان ابراز داشت: شاخص برخورداری آب سالم در کشور 73 درصد که این مقدار در کهگیلویه وبویراحمد 72 درصد است.

 گفتنی است این پروژه از پروژه های شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان بویراحمد بوده است که از سال 94 شروع به کار کرده است و در حال حاضر افتتاح گردید.

بهره برداری از مخزن 2500 متر مکعبی شهدای بسنجان شهر یاسوج

اعتبار این پروژه 15 میلیارد است که از محل اعتبارات استانی تامین شده است که مدت اجرای این پروژه یکسال است که مناطق بسنجان، شرف آباد، کوی آزادگان، کوی مخابرات و دولت آباد شهر یاسوج را پوشش می دهد.

بهره برداری از پروژه های آب و فاضلاب یاسوج

سرجمع پروژه های آب و فاضلاب شهریاسوج 160 میلیارد ریال است که این پروژه ها شامل اصلاح شبکه آب شرب یاسوج به طول 8420 متر با اعتبار بالغ بر 11 هزار میلیارد ریال ، توسعه شبکه توزیع آب شرب یاسوج به طول 17200 متر با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال ، اجرای خط انتقال آب شرب به محمودآباد به طول 1500 متربا اعتبار 4 میلیارد ریال، اجرای خط انتقال آب شرب موردراز به طول 710 متر با اعتبار 2 میلیارد ریال، جابجایی خط انتقال آب شرب تنگ کناره به طول 500 متر با اعتبار 2 میلیارد ریال و اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهر یاسوج به طول 18 کیلومتر با اعتبار 110 میلیارد ریال بوده است که جمع اعتبار کل پروژه ها به طول 46/33 کیلومتر و  با اعتباری بالغ بر 146 میلیارد ریال انجام گرفته است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی