نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. بهمن 1396 - 22:45
مدیرعامل شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال 16 طرح بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی درنواحی و شهرک های صنعتی این استان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ سهراب بنام در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: این طرح ها با اعتبار 15 میلیارد تومان و اشتغالزایی 174 نفر و در زمینی به مساحت 3 هکتار در شهرک های صنعتی اجرایی شدند.

وی بیان کرد:16 واحد صنعتی راکد نیز با اعتبار 20 میلیارد تومان نیز در شهرک ها و نواحی صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید بازگشتند و 12 میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات رونق تولید به انها پرداخت شد.

وی بیان کرد: با وارد شدن این واحدها راکد به مدار تولید 110 نفر به طور مستقیم صاحب شغل شدند.

بنام به افتتاح شرکت آریا پالایش دنا (تصفیه روغن موتور دنده و گریس) در شهرک صنعتی شماره 3 یاسوج همزمان با سومین روز از دهه فجر اشاره کرد و گفت: این طرح توسط یک بانوی کارآفرین راه اندازی شده و با توجه به اینکه دانش فنی این کار را دارند زمینه تولید محصول صادراتی نیز فراهم است.

وی عنوان کرد: شهرک صنعتی شماره 3 یاسوج در 100 هکتار زمین احداث شده که 73 هکتار آن زمین صنعتی است و امیدواریم طرح هایی که در شهرک های صنعتی استان راه اندازی شده تا پایان امسال به بهره برداری برسند.

مدیرعامل شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تکمیل زیر ساخت های شهرک های صنعتی استان 3 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی