نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. بهمن 1396 - 7:58
امام جمعه چرام گفت:اگر بخواهیم خدای نکرده به جای اینکه هنر اسلامی که انقلاب را احیا کرد و هنر انقلاب و اسلام را به دنیا معرفی کرد و به دنبال بداخلاقی وابتذال باشیم وابتذال رابه عنوان هنر معرفی کنیم، آن وقت دشمن نفوذ میکند وضربه خود رامیزند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل  به نقل از چرام ؛حجت الاسلام سید نورالله افشار در گفت وگو با چرام ضمن تبریک دهه مبارک فجر،بیان کرد:مبارزه با دشمن وغده سرطانی اسرائیل غاصب را با همان شور و معرفت ادامه میدهیم وصحبت میکنیم.

 

امام جمعه چرام افزود:همانطور که نهضت پیامبر تا مرزهای جغرافیای زیادی رافتح کرد اما از درون دچارمشکلاتی شد و جریان نفاق دست بکار شد ومسیر امت بسمت ولایت را تغییر دادند .

 

وی ادامه داد:از طرفی نهضت بزرگ حضرت موسی بعد از پیروزی بر فرعون بدست سامری بسمت اباحه گری پیش رفت،جمهوری اسلامی هم دشمنان را در مرزهای زیادی ازجمله عراق وسوریه وکشورهای دیگری را به عقب راند و انها را به چالش کشاند.

 

خطیب جمعه چرام اضافه کرد:دشمنان این انقلاب و این ملت به دنبال این هستند که از درون ضربه بزنند،ازجمله مباحث فرهنگی وحجاب ومسائل دینی ما را مورد هجمه قرار بدهند و ما باید ازدرون این انقلاب رامواظبت کنیم.

 

وی گفت:ادارات،اموزش وپرورش،معلمین ومدارس ماباید مباحث فرهنگی را به درستی دردستورکارخود قراربدهند و پیوست فرهنگی داشته باشند زیرا اهداف فرهنگی که در واقع دنباله روی انقلاب اسلامی است،مورد توجه جدی باشد.

 

حجت الاسلام سیدنورالله افشار عنوان کرد:باید مواظب باشیم که درکشور ما و در شهر ما ابتذال را به جای هنر به مردم معرفی نکنند که این یک آسیب هست.

 

امام جمعه چرام در ادامه گفت:اگر بخواهیم خدای نکرده به جای اینکه هنر اسلامی که انقلاب را احیا کرد و هنر انقلاب و اسلام را به دنیا معرفی کرد و به دنبال بداخلاقی وابتذال باشیم وابتذال رابه عنوان هنر معرفی کنیم، آن  وقت دشمن نفوذ میکند وضربه خود رامیزند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی