نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. بهمن 1396 - 8:00
دهیار روستای کره شهبازی شهرستان چرام گفت:انجام همه امور مستلزم حمایت همه جانبه مردم و مسئولین ذیربط به ویژه شورای اسلامی روستا با تشکیل جلسه و مصوب کردن برنامه ها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل  به نقل از چرام ؛دهیار روستای کره شهبازی درگفتگو با چرام بیان کرد:در مهرماه سال ۹۵ بعنوان دهیار روستای کره شهبازی معرفی شدیم و از آنجا که اولین تجربه مدیریتی اینجانب بود ،کار خود را با مشورت برخی دلسوزان باتجربه شروع کردم.

 

حسن کشاورز گفت:مهمترین مصوبه های شورا وقت را به سرانجام رساندیم که در پایان به اهم موارد اشاره می کنیم.

 

 

وی ادامه داد:لذا باهمه نواقصات و نارسایی های متعدد مالی ،نیروی انسانی ،نداشتن دفتر کار و ... افرادی نیز کمک کننده اینجانب در امر خدمت رسانی در راستای بهبود وضعیت روستای کره شهبازی بوده است، که جادارد از آنها تقدیر و تشکر کنم.

 

دهیار روستای کره شهبازی  تصریح کرد:تمام همت را در امر خدمت رسانی و تلاش خود را در راستای عمران و آبادانی روستا در عرصه های مختلف به ویژه در ابتدا زیبا سازی خیابان ها،معابر و روشنایی و بعد امکانات فرهنگی ورزشی برای همه اقشار به کار گرفتیم .

 

وی با بیان اینکه برنامه های بلند مدت دیگری نیز داریم،گفت:انجام همه امور مستلزم حمایت همه جانبه مردم و مسئولین ذیربط به ویژه شورای اسلامی روستا با تشکیل جلسه و مصوب کردن برنامه ها است.

 

کشاورز با اشاره خدمات و فعالیت های انجام شده در مدت یکسال گذشته،اظهار کرد:اجرایی کردن پروژه جدول گذاری خیابان های اصلی و فرعی روستا به متراژ ۳هزار متر ،ساخت و نصب ۵۰ عدد پل بتنی در مکان های لازم در سطح روستا،۷هزار متر آسفالت و ۵هزار متر زیر ساخت با اعتباری قریب به ۲۵۰میلیون تومان،جابجایی تیر برق خیابان،خرید ماشین حمل زباله به قیمت ۱۲۰ میلیون تومان ازجمله خدماتی بود که در یکسال گذشته به نردم این روستا داده شد.

تصاویر:

 
 
 
 
 
 
 
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی