نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. بهمن 1396 - 23:10
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون 269 پزشک متخصص و فوق تخصص در نقاط مختلف استان در حال خدمات رسانی به بیماران هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ اورنگ ایلامی در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار کرد: در حال حاضر 237 پزشک متخصص در استان خدمات رسانی می کنند که از این تعداد 153 نفر به صورت تمام وقت، 38 نفر پار وقت و 46 نفر نیز به صورت آزاد فعالیت دارند.

وی بیان کرد: 32 فلوشیپ و فوق تخصص نیز در استان به بیماران خدمات رسانی ی کنند که 5 نفر به صورت پاره وقت و 5 نفر نیز به صورت آزاد هستند.

ایلامی ابراز داشت: در مجموع 269 پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته های مختلف در استان به بیماران خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می دهند که شاخص مطلوبی است.

وی به افزایش احداث بیمارستان ها در استان نسبت به سال 57 در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در سال 57 تنها یک بیمارستان با نام شیر خورشید با 25 تخت بیمارستانی در استان وجود داشت در حالی که هم اینک بیمارستان شهید بهشتی، بیمارستان امام سجاد، بیمارستان شهید رجایی، بیمارستان 280 تختخوابی شهید جلیل ، بیمارستان نرگسی، بیمارستان بی بی حکیمه ، بیمارستان باشت و بهمئی در استان به برکت انقلاب اسلامی احداث و در اختیار مردم قرار داده شده اند.

وی افزود: دانشکده بهداشت و پرستاری و دانشکده دندانپزشکی نیز در استان راه اندازی و احداث خواهند شد.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیاز به یک خانه تکانی اسای در سطح مدیران میانی خود دارد. شما به عنوان رئیس دانشگاه هرچقدر تلاش هم داشته باشید وقتی مدیرانت ضعیف باشند نمره قابل قبولی برای کارمندان خود ندارید چه برسد به مردمی که نیاز مبرم به خدمت دارند باید در پشتیبانی دفتر فنی رفاهی اجتماعی دارو وغذا تحول اساسی به وجود بیاورید به طور مثال بیمارستان شهید رجایی با 40 تخت 9 سوپر وایزر دارد. ایا وقتی یک مترون ضعیف باشد این ضعف عملکرد با 9 سوپر وایزر خود را اینگونه بروز میدهد

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی