نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. بهمن 1396 - 8:13
رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان چرام گفت: ۱۶ گلزار شهدا در سطح شهرستان تاکنون برق رسانی شده است و در صورت تقاضا از ما به صورت مکتوب توسط بنیاد شهید، گلزارهای شهدا را مجهز به کنتور رایگان و پایه های چراغ روشنایی خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل  به نقل از چرام؛ رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان چرام در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات حوزه برقی شهرستان، بیان کرد:یکی از مشکلات حوز برقی شهرستان مبحث وصول مطالبات است که با افزایش وصولی مطالبات،میتوانیم میزان اعتبار بیشتری بدست بیاوریم.

 

سید محمد برزین زاده افزود: بحث تلفات برقی از دیگر مشکلات است که از نرم وزارت بیشتر بوده و اکنون شهرستان نیز دارای ۲۰ درصد تلفات است.

 

وی با اشاره به روشنایی شهر سرفاریاب عنوان کرد: تاکنون در چندین روستا از جمله تیرآگون و اسلام آباد اصلاح شبکه صورت گرفته و در امامزاده حمزه(ع) و ورودی سرفاریاب نیز پایه‌های برقی قرار گرفت.

 

برزین زاده با اشاره به عملیات اجرای شبکه 132 کیلو ولتی در چرام، ظرفیت مصرف برق چرام را در حال حاضر 20 مگاوات ذکر کرد و گفت: ظرفیت ایستگاه اصلی چرام، 60 مگاوات بوده که 30 مگاوات در سال 97 و 30 مگاوات در سال 98 اجرا می‌شود و اگر به نتیجه برسد،بخش عظیمی از مشکلات شهرستان رفع خواهد شد.

 

رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان چرام با اشاره به مطالبات دریافت نشده،گفت: مطالبات بخش خانگی ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و دارای ۲۶۰۰ مشترک و بخش صنعتی ۶ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال بوده است که هنوز به ما پرداخت نکرده اند.

 

وی افزود:از بسیاری ادارات و نهادها در شهرستان طلب داریم که برخی از آنها با مرکز مرتبط با خود هماهنگ شده اند و برخی دیگر نیز باید مطالبات و بدهکاری های خود را پرداخت کنند.

 

برزین زاده ادامه داد:مدیر اداره برای بدهی اداره مرتبط با خود تلاش کند و مکانهای را که استیجاری بوده است،از طریق مستاجر آن پیگیر پرداخت بدهکاری خود باشند.

 

رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان چرام با اشاره به روشنایی گلزارهای شهدا،اظهار کرد: ۱۶ گلزار شهدا در سطح شهرستان تاکنون برق رسانی شده است و در صورت تقاضا از ما به صورت مکتوب توسط بنیاد شهید، گلزارهای شهدا را مجهز به کنتور رایگان و پایه های چراغ روشنایی خواهیم کرد.

 

تصاویر:

 
 
 
 
 
 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا