نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. بهمن 1396 - 9:37
استقبال از استقبال از پزشکان جراحی پلاستیک برای حضور در مناطق محروم با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و جمعی از مسئولین در فروردگاه یاسوج انجام گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ صبح امروز استقبال از پزشکان جراحی پلاستیک برای حضور در مناطق محروم با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج جمعی از مسئولین در فروردگاه یاسوج انجام گرفت.

 تخصصـی ­ترین تیم جراحی پلاستیـک مناطق محروم جهان با سرپرستی عبدالـجلیل کلانتـرهرمزی؛ پر استنادترین دانشمند ایرانی در حوزۀ جراحی پلاستیک و ترمیمی به منظور انجام یکصد و چهل عمل جراحی رایگان فوق ­تخصصی، به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور این تیم تخصصی در استان گفت: گروه جراحی موسسه مرهم که متشکل ازتیم های جراحی عمومی، جراحی پلاستیک و ارتوپیدی هستند قرار است که امروز به استان وارد شوند و تا 21 بهمن ماه بیمارانی که مبتلا به اختلالات مادرزادی را به صورت رایگان جراحی کنند.

 

اورنگ ایلامی: این جراحان بیماران اختلالات مادر زادی مانند شکاف کام، شکاف لب و ناهنجاری های مادرزادی فک و صورت را مورد جراحی قرار می دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: محل استقرار این تیم در شهرستان گچساران خواهد بود و افرادی که نیاز به خدمات بیشتری داشته باشند بصورت رایگان در تهران ادامه کار خود را دنبال خواهند کرد.

وی ابراز داشت: زیرساخت های این جراحان را دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تامین می کند و اقدامات تخصصی و فوق تخصصی از طریق این تیم انجام می گیرد.

در ادامه دکتر عبدالجلیل کلانتری هرمزی گفت: به خاطر اینکه تجدید دیداری شد با مردم این استان به خودم می بالم در سفر قبلی که یک سفر بسیار پربرکتی بود. تقریبا یک زنجیره و یک سلسله ای را ایجاد کرد عهدی را ما با مردم این استان بستیم و تا الآن هم بر عهد خود هستیم بطور مکرر از آن سفر تا امروز پذیرای بیماران و نیازمندان درمانی این استان بودیم که به رشته ما که همان عمل جراحی پلاستیک است مربوط می شود.

وی افزود: در آن سفر قول دادیم که به این استان برگردیم و بر محبت بلوطی شما تعظیم کردیم و باز هم احساس می کنیم که مدیون محبت های شما هستیم که با اولین درخواست شما مردم شریف و دانشگاه علوم پزشکی این استان مجددا به حضور شما بیاییم و به دعوت شما لبیک بگوییم. آمده ایم تا قدمی ولو کوچک در راه بهبود بیماران این منطقه با افتخار برداریم.

 

کلانتری هرمزی بیان کرد: با تیم بسیار قوی دومین سفر استانی را امروز انجام دادیم ذر حالی که در این مدت ارتباط مان با این استان هرگز قطع نشد و باید در این جا از برادر عزیزم کیانی به خاطر تعاملی که در سفر اول و تا امروز با ما دارند باید بگویم هفته ای نیست که عزیزانی از این استان به مراجعه نکنند و ما هم با افتخار در خدمت این مردم شریف هستیم.

 

سرپرست تیم جراحی پلاستیک و ترمیمی ادامه داد: در سفر قبلی ما این افتخار را داشتیم که با توجه به موقعیت جغرافیایی 5 محل را انتخاب و به ویزیت مردم نیازمند این استان پرداختیم. در سفر قبلی تعداد 1560 نفر بیمار نیازمند به جراحی و ترمیم فک و صورت را ویزیت نمودیم و خوشحالیم که بگویم اولین سفر الکترونیک مان را در این استان شروع کردیم و اولین سایت پذیرش الکترونیکی بیماران در سفرهای محروم استانی را رقم زدیم.

کلانتری هرمزی گفت: با پذیرش الکترونیکی بیماران عملی پسندیده انجام دادیم که به جای اینکه مردم در صف های طویل و اتلاف وقت حضور داشته باشند از این طریق می توانند خیلی راحت و به صرفه تر با ثبت نام در این سایت نسبت به ویزیت خود اقدام نمایند.

 

سرپرست تیم پزشکی جراحی_ترمیمی در پایان اظهار کرد: خوشحالم که اولین سفر پذیرش الکترونیکی بیماران در این استان کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است و این بار مجهز تر از دفعه قبل با اکیپ بیشتری از جراحان زبده و تجهیزات بیشتر در خدمت مردم نیازمند این استان هستیم. در سفر اول که این تیم در شهرستان یاسوج مستقر بود ولی این بار د رگچساران و در خدمت بیماران این استان و دیگر استان های کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی