نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. بهمن 1396 - 9:18
عبدالجلیل کلانتری هرمزی گفت: در این سفر بر خلاف سفر قبلی بیماران نیازمند و محروم از طریق ثبت نام الکترونیکی ویزیت خواهیم کرد و با تجهیزات ئ تیم پزشکی مجهزتری به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ تخصصی ترین تیم جراحی پلاستیک _ ترمیمی که برای دومین بار از تهران به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد. این تیم جراحی که در سفر قبلی بیماران نیازمند را با استقرار در شهرستان بویراحمد ویزیت می کردند این بار تصمیم گرفتند که در راستای اهداف رسیدگی به بیماران محروم با استقرار در شهرستان گچساران نیازمندان درمان را رسیدگی نمایند.

 

 این پایگاه تحلیلی و خبر رسانی مصاحبه اختصاصی با عبدالجلیل کلانتری هرمزی در فرودگاه یاسوج انجام داده است تا به طور مختصر از نحوه عملکرد و کم و کیف این سفرها آگاه گردیم.

 

کلانتری هرمزی به چهارفصل گفت: از استان کهگیلویه و بویراحمد خیلی خاطره  دارم و بسیار خوشحالم که مجددا به این استان سفر کردم، به امید خدا دوباره به این استان خواهم آمد و با این مردم دوست داشتنی و قدر شناس خاطرات زیادی به خاطر محبت های منحصر بفردشان داریم.

 

سرپرست تیم جراحی پلاستیکی_ ترمیمی افزود: در این سفر که به عنوان سفر دوم تیم جراحی پلاستیک _ ترمیمی است قطعا باعث خدمت بیشتری به مردم استان خواهد شد، چون اینجا ما بیماران را بر خلاف سفر قبلی کد گذاری کرده ایم.

 

وی بیان کرد: نیازمندانی در این استان وجود دارد که من اطمینان دارم با شرایطی که از لحاظ اقتصادی و معیشتی دارند امکان خروج از استان را با توجه به بضاعت مالی ندارند و این سفر باعث می شود که در همین استان بیماران نیازمند و محتاج به درمان را در همین جا ویزیت نماییم و به مشکلات بیماری آنها رسیدگی نماییم.

 

عبدالجلیل کلانتری هرمزی در پایان گفت: بهترین خاطره ام بر می گردد به سفر قبلی که در همین استان بوده است، وقتی یک بچه یتیمی را در منطقه دهدشت و بهمئی دیدم که نیازمند عمل بود و حتی هزینه رفتن به بیمارستان یاسوج را نداشت، که من از رئیس شبکه بهداشت خواهش کردم که ماشین خودش را در اختیار این بیمار گذاشت، این بیمار را به یاسوج منتقل کردند و تیم پزشکی ما این پسر یتیم و فقیر را عمل کردیم و با همان خودروی رئیس شبکه بهداشت به منزلش برگشت که این خاطره همیشه برایم ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی