نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. بهمن 1396 - 14:11
نایب رئیس اتاق بازرگانی گفت: این ژن برتر که الآن در جامعه رواج پیدا کرده سرچشمه همان قانون های غرب بود، قانون کاپیتولاسیون حق توحش از ایران داشت، یعنی کسی از ایران حق نداشت خارجی ها را بازخواست نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ پیش از ظهر امروز جشن انقلاب با حضور اصناف، بازاریان و هنرمندان در سالن اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در آغاز این مراسم هاشمی نایب رییس اتاق بازرگانی گفت: یکی از ویژگیهای انقلاب بر خلاف انقلاب های دیگر کشور از درون بود و وجه تمایز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها بود. همه گروهها در انقلاب شکوهمند اسلامی نقش داشتند، از دیگر ویژگی های انقلاب رهبری داعیانه امام راحل بود.

 

هاشمی افزود: انقلاب اسلامی از این ویژگی برخوردار بود که با رای مستقیم مردم انتخاب شد و هیچگونه کودتایی در آن نقش نداشت. دموکراسی و مردم سالاری از ویژگیهای انقلاب اسلامی است که هرساله با برگزاری رفراندوم های مختلف، حق طبیعی مردم در سرنوشت کشور با رای مستقیم به منصه ظهور می رسد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ادامه داد: این ژن برتر که الآن در جامعه رواج پیدا کرده سرچشمه همان قانون های غرب بود، قانون کاپیتولاسیون حق توحش از ایران داشت، یعنی کسی از ایران حق نداشت از خارجی ها بازخواست داشته باشد. اعتقاد داریم که جمهوری اسلامی به برکت این انقلاب به مناطق کمتر توسعه لطف و کرامت زیادی داشته است و باید قدردان این انقلاب باشیم.

 

هاشمی در پایان گفت: خاورمیانه منطقه پرسودی است که استعمارگران همواره به آن چشم طمع داشت و انقلاب اسلامی ایران دست این طمع ورزان استعمارگر را قطع نمود. انقلاب اسلامی ایران به حزب خاصی تعلق نداشت و یک انقلاب مردمی که نقش مردم در آن حضور پر رنگ داشت.

نادر موسوی ریاست اتاق اصناف مرکز استان در ادامه گفت: ما باید در برگزاری مراسم دهه فجر رسالت آن را در یابیم. چرا این جشن ها در میان مردم برگزار نمی شود و هر بخشی از ادارات برای خودش جشنی برگزار می کند ولی از جامعه بی خبرند.

رئیس اتاق اصناف یاسوج بیان کرد: گلایه دارم به همه مسولین استان که در برگزاری جشن انقلاب کوتاهی می کنند که چرا اینگونه جشن ها در فضای محبوس برگزار می شود. ما باید تلاش کنیم که این انقلاب به نحو احسن به نسل های بعدی انتقال یابد.

 

موسوی در پایان افزود: ما باید نقش اصناف را پر رنگ تر ببینیم و باید از تولید حمایت کنیم و از کم فروشی و یا گران فروشی پرهیز نماییم. نقش اصناف را در هشت سال دفاع دیدیم وآنچه در پیشانی جامعه نقش ایفا می کند همین اصناف هستند که خدمات فرهنگی و اقتصادی به مردم و جامعه را دارند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی