نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. بهمن 1396 - 19:44
نماینده شهرستان های باشت و گچساران:کدورتی،اختلافی و نظری اگر هست جای خودش ،آن چیزی که مهم است ایران اسلامی و انقلاب ماست و ماندگاری این نظام است که بتوانیم راه آمده را به سرانجام برسانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل  به نقل از باشت نیوز؛ نماینده شهرستان های باشت و گچساران ظهر امروز در جشن بزرگ انقلاب در چمن سالن تختی شهرستان باشت ضمن تبریک به مناسبت این دهه پر فروغ عنوان کرد: امروز ۴۰ سال از پیروزی انقلاب می گذرد که در حال حاضر 75 تا 80 درصد مردم کشور ،انقلاب را درک نکرده اند یعنی در زمان انقلاب نبودند و با خیلی خردسال بودند.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان کرد: مجاهدات و مبارزه های که قبل از پیروزی انقلاب را ایننسل ندیدند وامروز شاهد ثمرات این انقلاب هستند.

 

تاجگردون تصریح کرد: ده سال اینده باز هم 80 درصد مردم ایران جنگ را ندیده اند و جنگ برای آنها یک افسانه وتاریخ می شود.نگذارید که انقلاب و دوران انقلاب برای ما یک افسانه شود.

 

وی افزود: ما باید توانایی آن را داشته باشیم که در نسل نو و جدیدمان چیزی که ثمره انقلابمان بوده و انقلاب را برای آن خلق کردیم به آنها بگوییم که این انقلاب چه بوده است.

 

نماینده شهرستان های باشت و گچساران با طرح سوال هایی چون:شهدایی را که تقدیم انقلاب کردیم چرا بود؟اگرجنگ را آنچنان که ایستادیم چرا بود ؟ چرا امروز تمام دنیای استعمارگر غرب و ستیزه جو بر علیه انقلاب عزیز ما هستند؟

 

وی افزود: مردم و نیروهای ما در اقصی نقاط دنیا که ضرورت دارد حضورپیدا می کنند تا اقتدار کشور ایران را سرپا نگه دارند چرا این اتفاق افتاده و چرا این مقاومت وجود دارد؟ درکی که از انقلاب و عزت ایران اسلامی است و در سایه کسی که نفس گرم آن وجود استقامت امت اسلامی  یعنی مقام معظم رهبری وجود داد چرا این مقاومت ها صورت می گیرد؟

 

نماینده شهرستان های باشت و گچساران اظهار کردذ: نسل نو و نسل جوان ما در کنار همه مشکلاتی که دارند بدانند که این مقاومت ها  نتیجه کارهایی بود که باید به کارهای بزرگتر منتهی می شود.

 

غلام رضا تاجگردون گفت: آیا بعد از گذشت 40 سال باز هم ما باید این مشکلات را داشته باشیم ؟!نه نباید داشته باشیم.ما باید تلاش کنیم و نگذاریم از چیزی که داشتیم و داریم عقب بیفتیم.

 

وی ادامه داد:کدورتی،اختلافی  و نظری اگر هست جای خودش ،آن چیزی که مهم است ایران اسلامی و انقلاب ماست و ماندگاری این نظام است که بتوانیم راه آمده را به سرانجام برسانیم.

 

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد:جشن دهه مبارک فجر به این دلیل است که بگوییم ما هستیم ،سنبل ما جشن انقلاب است که بگوییم ۴۰سال پیش در شرایطی که اکنون 80 درصد جمعیت کشورمان وجود نداشت و بازهم ما جشن می گیریم.

 

غلام رضا تاج گردون به جوانان اشاره و گفت:نوجوانان باید بدانند که چرا باید جشن بگیرد. برای من و امسال من چه جشن و عزا علایقمان است ولی چیزی که مهم است ماندگاری این نسل است.امام رفت ما هم می رویم ولی انگه میماند نسل های جوان و انقلاب است  و نباید دوگانگی ایجاد شود.

 

نماینده باشت و گچساران  با ناراحتی از وضع موجود جامعه گفت :حرصم میگیرد وقتی صدای ساز غربی ها بلند می شود بچه هایمان شاد می شوند ولی با اهنگ های کشورمان و ساز خودمان زیرپایمان گم شود.

 

وی خطاب به مسئولان کشور گفت: نونهالان و جوانان را دوگانه بار نیاورید ،فضای مجازی امروزه بیشتر از آن چیزی که فکرش را کنید روی نوجوانان کار میکنند نگذارریم دورویی را از این محفل به منزل ببریم؛نگذاریم دوروبی و دوگانگی در خانه گم شود.ملت ایران حق دارند خوب زندگی کنند ،خوب کار کنند و خوب تلاش کند و به چیزی که حقشان است برسند.

 

وی در پایان گفت: میدانیم مردم مشکل دارند امیدواریم  به دعای گرم مردم و دعا و نفس گرم رهبرمان هر چه بلا هست از کشورمان دور باشد و مردم هیچگاه  فراموش نخواهند شد.

اگر قلمی میزنیم فقط بخاطر پیشرفت و راحتی مردم کشورمان است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا