نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. بهمن 1396 - 14:41
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت:تلاش شده است که امسال برای اولین بار در سراسر مراکز و بخش های استان کهگیلویه و بویراحمد راهپیمایی 22 بهمن ماه با امکاناتی که در خدمت خبرنگاران ما قرار گرفته است،بصورت زنده از صداوسیمای استان پخش شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛یوسف افشار نیا  در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگارچرام و با اشاره به برنامه های صداوسیمای استان، بیان کرد:برنامه‌ها و روند صدا و سیمای استان در دهه فجر امسال نسبت به سالهای گذشته کاملا متفاوت است چرا که امسال به اتمام سی ونهمین سالگرد انقلاب و آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را داریم.

وی افزود:به علت این که چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی یک رشد و بلوغ نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد، برنامه ها به صورت ویژه در دستور کار صدا و سیما قرار گرفته است.

این مسئول با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری سازمان صدا و سیما،عنوان کرد: برنامه های متعددی از 22بهمن ماه سال 96 تا 22 بهمن ماه سال ۹۷ در دستورکار است و ادامه خواهد داشت.

افشارنیا افزود: به عبارتی دیگر برنامه های دهه فجر در 22بهمن ماه سال جاری به اتمام نمی رسند بلکه به مدت یکسال ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد:دهه فجر امسال نیز علاوه بر برنامه هایی که در صداوسیما پیش بینی شده بود،برای بیان عملکرد مسئولان و تشریح خدمات نظام با هدف رشد،بالندگی و امید تلاش کردیم برنامه‌های را تدارک ببینیم.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد افزود:تلاش بر این است که با فراخوان مردم، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال متفاوت از سال‌های گذشته باشد.

وی در پایان گفت: تلاش شده است که امسال برای اولین بار در سراسر مراکز و بخش های استان کهگیلویه و بویراحمد راهپیمایی 22 بهمن ماه با امکاناتی که در خدمت خبرنگاران ما قرار گرفته است،بصورت زنده از صداوسیمای استان پخش شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی