نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. بهمن 1396 - 9:22
دهه فجر آوردگاه یک ملت با شعور و شهید داده ای است که برای به دست آوردن انقلاب اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ دهه فجر آوردگاه یک  ملت با شعور و شهید داده ای است که برای به دست آوردن انقلاب از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده اند، مردمانی با بصیرت و فدایی که به تمام دنیا آموخته اند که دفاع از کیان و وطن برای مردم این آب و خاک محصور به برهه و زمان خاصی نیست. آنانکه در مکتب روح الله نوای "هیهات و مناالذله" را سر داده اند و برای قیام با مستکبران و جور زمان قد علم نموده اند به این مهم دست یافته اند که برای رسیدن به مقام بصیرت افزایی باید جان را در پرتو ایمان نثار تمام هستی یک ملت که همان شرف و شعور یک ملت انقلابی است اهدا نمود.

 

از فجر انقلاب 57 تا کنون بیش از 39 سال می گذرد و آنچه در ان هیاهوی کر کننده دشمنان و غربی های مستهلک شده در گذر زمان نمایان می گردد، همانا تحسین و آفرینی است به داشته های این ملت که در گذر زمان رو به افول نگراییده است و در تقابل این ملت انقلابی با دشمنان دیو صفت همچنان روح هم افزایی و تعامل در مبارزه با موردهای جریان ساز بیش از پیش متجلی و آشکار می گردد.

 

شکیل ترین این روح بصیرت در برابر دشمنان را می توان در راهپیمایی 22 بهمن هر سال به تفسیر و جستجو نشست، که اوج همدلی و فهم و شعور ملتی را به آگاهی می نشیند که قدرت بیان و قلم از این همه حضور قاصر می شود و دیو صفتان این انقلاب و آب و خاک هر روز نا امید تر از دیروز به ذلت و خواری می نشینند.

 

هنوز از لحظه ورود امام به بهشت زهراء و "برخیزید ای شهیدان وطن" به تازگی در گوش بیداردلان این مردمان شهید داده و ایثارگر تازگی می کند و هیچگاه گذشت زمان نتوانسته جان مایه این نوشداروی انقلابی را کم رنگ نماید. باورها بر این است که قدرت استکبار و جهان غرب در مقابل بیداردلی سرزمین شهیدان و جان برکفان زمانه دچار اضمحلال شده است و سرای ماندگاری اسلام در این وادی دارالسلام گلکون کفن به حق پیوسته به تثبیت رسیده است.

 

اینکه خیال کنیم توطئه‌های دشمنان به پایان رسیده و سر سازش در آمده‌اند، توهمی بیش نیست. اتفاقا با حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن ماه و سر دادن شعارهای ضد‌استکباری به آنها گوشزد می‌کنیم که ملت ایران خام لبخندهایشان نمی‌شود و کاملا از نقشه‌های شومشان آگاهیم.

 

 در آن زمان 35 میلیون نفر از مردم به رهبری امام خمینی‌(ره) و امروز نیز به فرمان مقام معظم رهبری بیش از 80 میلیون نفر از مردم به میدان می آیند تا فریاد بزنند رمز جاودانگی انقلاب فقط و فقط محوریت اسلام و وحدت کلمه است. اسلام قدرتمند و توانمند است، امروز می‌بینیم با همین پشتوانه ایران از خلیج‌فارس تا مدیترانه دارد نفوذ می‌کند به همین دلیل توان اسلام را با یکسری از کارهایمان ناتوان نکنیم.

 

باید تلاش کنیم محتوای انقلاب همان گونه که به دستمان رسیده، حفظ گردد؛ چرا که تنها با حفظ محتوای اصلی انقلاب اسلامی است که پایداری و سرافرازی ملت ایران بیمه می‌شود، مسئولان باید وقف انقلاب و مردم باشند، عشق و علاقه و وفاداری مردم ایران به نظام و انقلاب سبب شده تا این ملت ولایتمدار در صحنه‌های مختلف سربلند و پیروز باشند.

 

امروز بصیرت و هوشیاری مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار این انقلاب، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند. بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی معتقد است همان گونه که انقلاب اسلامی با وحدت کلمه و همبستگی ملت شریف ایران محقق شد، ارزش‌ها و دستاوردهای این انقلاب نیز با وحدت و یکپارچکی حفظ شود.

 

مسئولان باید به وعده‌هایی که به مردم می‌دهند عمل کنند تا خدایی ناکرده مردم نسبت به عملکرد آنان بی‌اعتماد نشوند. مردم به نظام و انقلاب اعتماد کامل دارند، اما مسئولان نیز تلاش کنند تا این اعتماد از مردم سلب نشود. موضع‌گیری مسئولان در برابر استکبار و تلاش در جهت سازندگی کشور باید شتاب بیشتری بگیرد تا مردم به مسئولان بیش از پیش امیدوار شوند.

 

بزرگ ترین سرمایه انقلاب همواره وحدت مردمی و نیز اعتماد متقابل مردم و مسئولان بوده در تکمیل صحبت هایش می‌گوید: مردم می‌دانند که انقلاب ما گامی برای تبلور اسلام در جهان و به تبع آن ساماندهی همه امورات کشورمان بر اساس عدالت محوری اسلامی بود. حال برای حفظ و داوم انقلاب لازم است که خودمان با دیدی عادلانه و انقلابی به مسائل جامعه و انقلاب در دنیای امروز بگیرم وهمه کاستی‌ها را پای انقلاب نگذاریم.

 

مسئولان نیز که از بدنه مردم برخاسته‌اند باید به این مهم اهتمام داشته باشند که نه برای نفع شخصی امورات را به دست گرفته‌اند، بلکه از لحظه پذیرش مسئولیت باید وقف انقلاب و مردم باشند. آنانکه در این مسیر پرتلاطم شجره طیبه انقلاب اسلامی سنگ اندازی کرده اند و به هر نحوی خواسته اند تا از مسیر رو به رشد این نظام مقدس جلوگیری نمایند، اکنون به این مهم دست یافته اند که این انقلاب اسلامی به همین راحتی به دست نیامده است که به همین سادگی از دست برود.

 

به هرحال؛ 22 بهمن 1396 تبلوری عاشقانه به شعور و معرفت مردم ولایتمدار انقلاب اسلامی است که هیچگاه گذشت زمان نتوانسته غبار یاس و فراموشی به خود گیرد و هر سال که از عمر بابرکت این نظام مقدس می گذرد شوق حضور به گام های استوار مردمان بیدار دل و همیشه هوشیار منسجم تر می گردد و این همان اوج ولایتمداری یک ملت آگاه به مسائل سیاسی روز جامعه است که مجال منفس کشیدن را به دشمنان زالو صفت نمی دهد.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی