نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. بهمن 1396 - 11:55
حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: به جوانان توصیه می کنم که کتاب های رژیم پهلوی را مطالعه کنند و اگر این کار را نکنید قدر این انقلاب را نخواهید فهمید و آیا اعتراض امام خمینی به حجاب بود نه! اعتراض امام به بردگی ملت ایران بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ صبح امروز راهپیمایی 22 بهمن با حضور پرشور و گستردم مردم استان در کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد که سخنرانان در شهرهای مختلف استان به ایراد سخنرانی پرداختند.

حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی صبح امروز در اجتماع باشکوه راهپیمایان شهر یاسوج در یوم الله ۲۲ بهمن گفت: افتخاری است برای بنده در چند دقیقه کوتاه در خدمت این مردم و عشایر غیور عرض ادب کنم و این استان یک درصد کل کشور ولی به نسبت بیشترین درصد دانشجو دارد.

وی افزو.د: استان شما  مهد علمی وشور و عشایر غیوری دارد که در برابر ستمگران ایستادگی دارد و این استان تیپ 48 فتح  و بیشترین ایثارگر در کشور را دارد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مقطع کنونی انقلاب اسلامی یک مقطع حساس است و در این مدت مشقت هایی را طی کرده ایم که آمریکا و اسراییل بر ما وارد کرده اند و جوانان بدانند که رژیم منحوس پهلوی سرتاپایش کثافت بود.

وی با بیان اینکه ضاخان یک فرد بی سواد بود، گفت: وقتی به کمک انگلیسی ها فرمانده ارتش شد و بعد با کودتای انگلیسی ها و برخلاف نظر مردم بر سلطنت نشست وفرد کثیفی که بر هر نظر محترمه و محجبه ای نظر می کرد.

حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: به جوانان توصیه می کنم که کتاب های رژیم پهلوی را مطالعه کنند و اگر این کار را نکنید قدر این انقلاب را نخواهید فهمید و آیا اعتراض امام خمینی به حجاب بود نه! اعتراض امام به بردگی ملت ایران بود.

وی اظهار کرد: شاه برای گرفتن یک وام دویست میلیون دلاری در سال 43 از آمریکا عظمت ایران را نابود و له کرد و امام در 6 آبان سال 43 به مجلسیون اعتراض کرد سند بردگی در جریان کاپیتولاسیون را امضا نکنید که بعد از آن ما به استقلال و آزادی و کرامت انسانی رسیدیم و در رسیدن تحقق اسلامی حرکت کردیم.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: ما در این مدت هزاران شهید و ایثارگر وآزاده تقدیم انقلاب کردیم و چهل سال این حرکت را با این مشکلات ادامه دادیم آینده این مملکت درخشان است و به آن امیدواریم و آمریکا کور است و نمی تواند این سیل عظیم جمعیت را ببیند و می گوید مردم برای کیک و ساندیس می آیند.

وی ابراز داشت: عشایر غرور شما با آینده روشن خود زمینه ظهور را برای امام زمان مهیا می کنید و یک نکته که عرض کنم سیاه نمایی است که به بعضی سخنرانی ها سرایت کرده است که باید بگوییم اشرافی گری و فساد در وجود مسئولین گسترده نیست؛هرچند هست ولی هزار مسئول خدوم و پاک به این مردم خدمت می کنند.

حجت الاسلام تویسرکانی یادآور شد: دیشب در خدمت امام جمعه یاسوج بودم پیرمردی که تمام عمرش را صرف مبارزه با نظام ستمشاهی کرده ولی در یک کلبه حقیرانه زندگی می کند کدام کاخ ؟کدام باغ ؟کدام راغ؟ رهبر شما در سادگی زندگی می کند.

وی افزود: این انقلاب بالنده است و این انقلاب رشبد و حول منویات رهبری حرکت می کند و زمینه ظهور مهدی موعود را مهیا می کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی