نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. بهمن 1396 - 10:30
در پی واژگون شدن یک دستگاه اتوبوس زائران آستان قدس رضوی که از گچساران به مشهد الرضا در حرکت بودند در نزدیک طبس دچار سانحه شدند که 9 نفر در این حادثه جان باختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در پی واژگون شدن یک دستگاه اتوبوس که از گچساران به مشهد الرضا در حرکت بودند که در نزدیک طبس دچار سانحه شدند. مصدومین این حادثه به خبرنگار صدا و سیمای شهرستان طبس از جزئیات این حادثه گفته اند.

 

یکی از این مصدومین گفت: ما خواب بودیم که یک لحظه اتوبوس واژگون شد و ما سطحی زخمی شدیم و الآن هم در حال مداوا هستیم.

 

مرد دیگری اشاره کرد: تقریبا هفتاد هشتاد کیلومتر مانده به شهر طبس، پلیس راه را یادم هست که اتوبوس برای ساعت زدن متوقف شد، پنج و شش کیلومتر را رد کرده بودیم و در این فاصله من خواب رفته بودم که یک مرتبه دیدم اتوبوس از جاده منحرف شد و دقیقا نمی دانم اتوبوس دچار ترکیدگی لاستیک شد یا به مانعی  برخورد کرد و بعد از آن دیگر بیهوش شدم و نمی دانم چه شد.

 

در ادامه زن میانسالی بیان کرد: ساعت دو و نیم شب بود که یکباره دیدیم اتوبوس تکان سختی خورد و به پهلو واژگون شد که بعد از ان نفهمیدیم چی شد، فقط فهمیدم پیرمردی که روبرویم بود روی گردنم افتاده است که شوهرم آن را برداشت و من را از ماشین بیرون کشید.

 

وی افزود: ما از گچساران حرکت کرده بودیم تا به زیارت امام رضا(ع) مشرف شویم. راننده ها دو نفر جوان بودند که به نوبت رانندگی می کردند، یزد شام خوردیم و هیچ مشکلی هم اتوبوس نداشت، سرعت خودرو هم خوب بود و حتی خانم ها هم اصرار می کردند که به سرعت خود بیافزاید. به این امید که فردای آن شب به در ساعت 2 به امام رضا برسیم. خدمت رسانی اورژانسی به مصدومان خدا را شکر خوب بوده و از دیشب تا حالا به ما رسیدگی خوبی می شود.

 

در پایان مدیر اورژانس شهرستان طبس به خبرنگار صدا و سیما گفت: تمام مصدومین تحت نظر است و فقط سه نفر از مصدومین حال مساعدی ندارند و همه همکاران در حال انجام وظیفه خود هستند. از مجموعه این تعداد به زودی 16 نفر ترخیص خواهند شد و فقط سه نفر که وضعیت خوبی ندارند به احتمال زیاد به مراکز درمانی بالاتر انتقال داده خواهند شد.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا